2011. szeptember 27., kedd

...una cosa importante che ho imparato nella vita: sempre va avanti...

"Egy fontos dolog amit megtanultam az életről: mindig megy tovább"

Én fordítottam, lehet hogy nem teljesen tökéletes.. De mindegy is.. Az üzenete a lényeg.. Bármilyen mélyen vagyunk, mindig kivezet belőle valami.. A legjobb ha saját magunk, nem valami körülmény.. Hisz fürödhetünk saját bánatunk sarában, attól semmi nem lesz jobb, sőt.. Vagy eldönthetjük, igenis, talpon maradok, és elhiszem, hogy minden a lehető legjobban fog alakulni.. Ahogyan kell, hogy alakuljon.. 
Tegnapelőtt este úgy feküdtem le aludni, hogy egy kedves barátom tanácsára - átprogramoztam az agyam.. :D A secret alapgondolatára építkezve elhittem, hogy igen is, holnap siker ér.. Nos, volt egy üzleti találkozóm (semmi érdekes, kamu network rendszer .. ), visszajeleztek egy nagyon jó helyről, hogy erősen érdeklődnek utánam, de hajlandó lennék-e visszaköltözni Milánóba, és délután írt egy smst még Davide is.. Hogy hogy vagyok, sajnálja, hogy nem találkoztunk egy ideje, hogy megy a munkakeresés.. Óhh egek, éreztem amúgy hogy előbb utóbb jelentkezni fog, de hogy ennyire utóbb?? mit gondol, mi ez az egész?? Felháborító.. tényleg :) Közben már elígérkeztem egy randira a comói pasival is.. Ott van az Alassioban megismert hapsi is.. Szóval zűr hátán zűr.. (kalandozások Itáliában, szó szerint, :D :D)
Hagyjuk is a pasikat.. 
Munka.. Szóval van most ez az emailes dolog, amiből nagyon várok egy telefont, légyszíves szorítsatok, illetve szintén egy másik, Milánó közelében lévő cég keres magyar nyelvű ügyfélszolgálatost, oda is jelentkeztem..
 2 hetem van.. (az amerikai csaj kiírta a facebookra, hogy október 11 Torinó, csak innen tudom, de jelezni felénk, a családnak, vagy nekem már elfelejtette - jófej, mi.. értem már miért akartak volna inkább engem itt tartani.. ). 
Kéretik mindenféle pozitív energia Torino, Piemont, Italia irányába küldeni.. :)

3 megjegyzés: