2011. szeptember 9., péntek

giú

Volt már ilyen című bejegyzésem, azt jelenti "lent", picit magam alatt..
Na igen.. Sajnos néha néha utolér egy kis depi engem is, kit nem.. Úgy pörögnek bennem a gondolatok, impulzusok, érzések nap mint nap, hogy nem is csoda, néha kicsit elfárad az ember.. Sokminden van most, a munkakeresés, a "hova tovább?", a jövő - karrier - na és a szerelem és egyéb katasztrófák.. 
Az interjú óta nem kerestek még, na jó, korai is lenne, leghamarabb szerdán küldhette szét a csajszi az Adecco-ból az anyagom, mert akkor válaszolt az emailemre is, még csak péntek van.. Próbálom magam nyugtatni, lesz, lesz meló, valahogyan alakulni fog a sorom.. Ha pedig nem itt, annak is megvan a jó oka.. De én próbálok megtenni mindent, hogy itt legyen, szeretnék torinese lenni, most egy időre legalábbis biztosan.. kb 5 hetem van még.. Ami lehet elég, de lehet kevés is.. Meglátjuk.. A másik katasztrófaterület a szerelem.. :) Szerdán - mondhatni - randiztam egy másik pasival.. Dacból, dühből vagy csak úgy, nem is tudom.. Davide - ahogy azt az előző bejegyzésben írtam, kedden elfelejtette az interjúm, utána 2 órával írt, hogy ugye ma van.. Jah, igen, VOLT.. Kicsit berágtam, hogy mások, akikhez semmi érzelmi közöm több figyelmet fordítottak rám a napokban, még milánóból például egy hapsi, akivel nem is találkoztunk soha, de olyan helyes volt, beszéltünk múltkor pár mondatot.. Nagyon bíztatott, Davide csak elkomorodik ha a témáról van szó, és annyit mond, "reméljük, nagyon..". Nem tudom, néha nem tudom hova tenni, fogalmam sincs, hol vagyok az ő gondolataiban, mennyire vesz komolyan.. Vannak meghitt pillanatok, mikor csak néz rám azzal az édes szelíd telkintetével, és odavagyok.. És van mikor haragszom, mert sokkal több figyelmet szeretnék tőle, például a keddi interjú esetében, hogy elfelejtette.. Na jó, persze ő is dolgozik, és az ő munkája nem az a "facebookolok egész nap típusú mulatság, soha nem láttam még munkaidőben facebookon.. 
Nah és folytatva a sztorit, mivel kedden így berágtam, szerdán elfogadtam egy invitálást egy nemzetközi aperitívós estre egy pasitól, akit még Alassióban ismertem meg. De nem történt semmi, don't worry :) Szerdán koreste kellett küldenem a visszajelző smst hogy akkor megyek, 7-kor írtam, 7:05-kor pedig, Davide írt, hogy találkozunk? Nem, nem küldtem félre az smst, csak egy kis telepátia talán.. :) De már akkor úgy voltam vele, mindegy, Davide pont megérdemli most a negatív választ :D És elmentem a másik pasival, ami egy rémálom volt, meg maga az este is, a nemzetközi aperitívó inkább német aperitívó volt, csak németek, és borzasztóak.. A pasiról meg nem is, inkább no comment.. 
Tegnap este viszont végre találkoztunk Davideval, sőt, bulizni voltunk.. Láttam haverok közt, és már tudom, nem kell aggódnom, ő tényleg nagyon erősen kötődik a barátokhoz, és most hogy láttam, milyen cukik, mikor együtt buliznak, még inkább elfogadó vagyok azzal, hogy sok barátja van és sokat van velük.. Ez jó dolog.. 
Hihetetlenek ezek az olaszok.. Hiába hétköznap, ezek buliznak.. Hiába van másnap munka, nem baj, szórakozni kell :) Davide például semmit nem ivott,mert motorral voltunk, de tökjól érezte magát.. Ahogy tomboltak a nagy olasz slágerekre, nagyon helyes volt.. Azon gondolkoztam, lehetséges hogy egyszer a kultúra részévé válok..? Átveszem teljesen? Hisz mentek a nagy slágerek, amiből néhányat ismertem, de jópárat nem, mindenki énekelte hangosan.. Mint otthon az Orsi- Ha lemegy a nap :D Nekem mindig az lesz az "enyém".. De vajon egy idő után ezt is egyre inkább magaménak fogom érezni.. Ez csak egy apróság, a zenék egy buliban, de mégis, elgondolkodtatott... Egy másik dolog szintén, amire nagyon kíváncsi vagyok, habár nem vagyok az a fajta akit olyna nagyon izgat, mit gondolnak róla mások, de most igen, hogy Davide barátai hogy "vesznek" engem, Davide új straniera-barátnője (külföldi :D), vagy ugyanolyan mintha egy olasz barátnője lenne? Ez különös dolog, hogy egy "magyar csajt szedett össze" ? :D Hát ki tudja.. :)
Szóval annyi minden jár összevissza a fejemben mostanában, hogy nem csoda hogy kicsit "elfáradtam" mentálisan..
Vasárnap megyek feltöltődni Milánóba, a magyar csajokkal találkozni.. Jó lesz.. 
Utána jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése