2011. szeptember 20., kedd

vi ringrazio

köszönöm nektek..

Az utóbbi napokban rengeteg bíztatást kaptam nemcsak kommentben, hanem emailben, facebookon, nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek ezúton is.. Sokat jelent ez nekem, hogy olvastok, meghallgattok, és visszajeleztek, hisz most nem nagyon van kihez fordulnom..
Még mindig semmi.. Egyre reménytelenebb a helyzet, a napok telnek, és semmi.. Pedig tényleg mindent megteszek, naponta több oldalon regisztrálok, keresek, nagyon, de semmi még.. Nah jó, valamennyire nyilvánvaló is, hogy nem megy hipp-hopp.. Csak mit tegyek.. Ha hazamegyek, kis eséllyel jövök vissza.. Itt maradni? hogy? vegyek ki egy albérletet (amit egy hónapra talán ki is tudok fizetni), és aztán?? Laura, anyuka erre bíztat, azt mondja, a jövőre nézve jobb lenne keresni akár valami S.o.S bármunkát, vagy akármit, és maradni, mert ő biztos benne hogy lesz munka. Mert ha visszamegyek, ez a karrierképemben nem túl ideális, hogy eljöttem 9 hónapot itt voltam, au-pairkedtem, majd visszamentem..
Fogalmam sincs..
Mindenben gondolkozom már.. Más országokban is.. 
De azért szeretnék itt maradni, ez az elsődleges.. 
Davideról nem is írnék.. Nincs mit.. Rájöttem, egy önző dög (idéztem a Csak szex és más semmi örök klasszikusból..). Arra kellettem neki, hogy ha nincs jobb dolga, egy-egy este hív, és befedtem a hiányt a színes programokkal teli életében.. Semmi több.. De rohadtul nem kíváncsi, hogy vagyok, mi van velem. Pont. Helyette van a kitartó comói pasi.. Aki annak ellenére, hogy az utóbbi hetekben elég erősen "lesz...m" szegényt, még mindig ír és próbálkozik.. Ma viszont felháborodva rámírt, hogy mostmár lehet ki kell törölnie a számomat és a facebookról is, mert ő állandóan ajánlja, hogy jön, és én soha nem hívom.. Igaza van. Júliusban is, (csak akkor jelent meg Davide..), számtalanszor írt hogy mi a helyzet, mit csinálok hétvégén. Augusztusban jött volna Alassióba is látogatni, és most megint Torinóba.. Eljönne 300 km-ről nagyon szívesen.. Míg Davide 3 km-ről sem bír... Nah itt a különbség.. Csak kicsit furi nekem ez a pasi.. De, ha jobban belegondolunk.. Minden pasi furi.. van amelyik kevésbé, van amelyik nagyon.. :)
De nem köt le a magánéletem.. Inkább úgy egy az egyben az egész jövőm, ami foglalkoztat.. És nem hagy nyugodni.. Nem vagyok vallásos.. De lehet hogy este elmondok egy imát.. :) Komolyan.. Pánik van, erősen..

2 megjegyzés:

  1. Gréta, épp tegnap hívott egy barátom egy olaszországi munkaajánlattal kapcsolatban és eszembe jutottál. Nem találtam itt az email címedet, ezért írok kommentben. Ha elküldöd az email címedet a pallaiszilvia@gmail.com címre, leírok neked minden részletet.

    VálaszTörlés
  2. Hű Gréta, lehet itt a nagy lehetőség! :-)) Drukkolok!

    VálaszTörlés