2011. szeptember 10., szombat

love and other disasters..

szerelem és egyéb katasztrófák (imádom azt a filmet..)

Nos, nagy bajban vagyok.. 
Ami a legrosszabb, hogy nem tudom kivel megbeszélni, ezért is írok ilyen sokat mostanában.. Az otthoni barátnőim nem jelentkeznek, nem írnak vissza az üzenetekre, elvesztek.. Elég fos ez, de már nem először kell szembesülnöm ezzel, szóval.. Itt még nincsenek barátnőim sajnos.. A milánói csajokkal tartjuk valamennyire a kapcsolatot, ma éppen meg is ejtettem a várva várt milánói kirándulást.. de velük sem beszélek annyit.. Kicsit magam vagyok.. 
Van helyette 2 pasim.. B%% meg.. Nem, nem akarok szélhámoskodni megbántani bárkit is, és ezt a helyzetet fenntartani, mert nagyon megterhelő lelkileg, magamban elszámolni.. De egy olyan szituációban vagyok, amivel nem tudok mit kezdeni..
Van Davide.. Vagyis, mondjuk hogy van, a gyakorlatban alig-alig.. Néha arra engedhetne következtetni a helyzet, hogy nem vesz komolyan, nem akar igazán komolyan, de nagyjából azt hiszem értem a helyzetet, rengeteg barátja van, tényleg rengeteg, rengeteg programmal, elfoglaltsággal, mellette pedig teljes munkaidőben dolgozik, aztán ott a lakás.. Megértem, hogy nem találkozunk minden nap.. De heti 1-2 alkalomnál egy kicsit többet várnék.. Vagy hogy vannak napok mikor egyáltalán nem is beszélünk, mégcsak egy smst sem váltunk.. Többet várnék tőle.. Több figyelmet.. Ma én Milánóban voltam, napközben váltottunk 1 üzenetet, de pénteken semmi, most is én kérdeztem mit csinál hétvégén, írja, este megy Astiba a barátokkal.. Oké, szóval ma este is egyedül ülök otthon.. Elpattant az a bizonyos.. ma vaffan+++, fiatal 25 éves lány vagyok, szombat este van, és egy magányos este vár otthon? Mint majdhogynem minden nap??Na nem..
Megkérdeztem hát a szerdai pasit, akit Alassióban ismertem meg, hogy mi a helyzet... Írta hogy nagyon örül az smsemnek, találkozhatnánk.. Jó, miért ne.. Jött értem, időben pontosan (Davide "fél óra múlva jövök" majd másfél óra múlva megjelenik - akciói után meglepő a pontosság..), elmentünk autózni Torinó dombos oldalára, panorámás helyekre vitt el.. Megmutatta a kedvenc házait (kérdezte, jó lesz ha ideköltözünk majd?? :D), kérte hogy tanítsak neki pár dolgot magyarul (megtanítottam 10-ig számolni..). Majd egy gyönyörű panorámánál megcsókolt.. Hagytam hogy megcsókoljon.. Nem hiszem el.. Épp egy hete néztük Davideval a Letters to Julietet, amiben a lány - annak ellenére hogy vőlegénye van - csókolózik egy másik pasival.. Nade a vőlegénye le is szarja a fejét elég csúnyául.. Nah a szituáció nagyon hasonló..  (nah és a film azon jeleneténél megszólalt Davide, "non si fa, mai, capito - azaz nem szabad, soha, érted.. :S).
Nem történik ez az egész, ha kicsivel is több figyelmet kapok Davidetől.. De folyamatosan nélkülözöm.. Folyamatosan többre vágyom.. Tudom, nem ez a megoldás.. Nem akartam, hogy így legyen, azt gondoltam csak elmegyünk inni valamit, aztán annyi.. de tényleg elég jó kis este volt.. Már azt kérdezte, hogy nah és anyukám mit fog szólni, ha olasz férjem lesz?? :D Davide annyira más.. 
Most új ez az egész és fel kell dolgoznom.. 
Alapvetően Davide mellett lennék.. Szeretnék.. Biztos azért is mert ő volt előbb, már túl vagyunk pár dolgon, és tényleg nagyon odavagyok érte.. Igen tudom, ha eléggé odalennék érte nem történt volna ez az este.. De ez más most.. Dacból, dühből kezdeményeztem a találkozást az új pasival.. Rosszul esett hogy már megint egyedül töltöm az estét.. Hogy fel se merült, meg se kérdezte, hogy nem-e elmennék vele erre az estére.. Annyit se kérdez, hogy azért vasárnap találkozunk, ha már szombaton nem sikerült.. Mellőzve érzem magam, na ez a helyes kifejezés..
Tegnap azon tűnődtem, talán türelmetlen vagyok, és túl sokat akarok.. 
De ma rávilágított ez a randi, hogy nem, ilyen is van.. Ez a pasi megadná a figyelmet.. A kérdés már csak az, hogy akarom-e.. Sőt, emellett a pasi mellett aztán igazán jó sorom lenne.. A "jóférj-fogó" nők álma.. Csodaszép kocsival, jó állással, panorámás lakással Torinó elit negyedében.. De nem az az álmom, hogy semmittevő gazdag-feleség legyek.. Ez nálam nem szempont..
Ha Davide ugyanazt az odafigyelést nyújtaná, semmi kétségem nem lenne, egyértelmű hogy vele akarok lenni.. Vele akarnék.. De mit csináljak, ha ilyen passzív?? Van értelme beszélni erről vele? Vagyis reklamálni, hogy nem figyel rám eléggé, és kicsit többet szeretném látni heti 2 alkalomnál.. ?? Ha ezt kérni kell ott már baj van.. 
Nah erre kellenének most a barátnők, hogy megbeszélhessem velük.. De sehol senki.. 
Na ezt dolgozd fel, Gréta..  :)
Nem tudom mi lesz.. 
Valószínűleg holnap találkozunk.. Lelkiismeret-furdalásom van.. És tanácstalan vagyok..

6 megjegyzés:

  1. Szia, olvasom a blogod egy ideje és nagyon tetszik hogy így belevágtál az olasz kalandba, inspiráló. :) Bocs, hogy így ismeretlenül is beleszólok, de ha már megosztottad velünk a dilemmád, remélem nem bánod...
    Szerintem mindenképpen érdemes lenne felvetni a problámád a Davidenak, mert egyrészt az én tapasztalatom szerint néha a pasik olyan mulyák tudnak lenni az érzelmi dolgokban, nem vágják, h mi mit akarunk. Hiába az lenne az ideális, hogy minden rezdülésünket értsék, de sajnos, még a legjobbak sem mindig. Plusz ha megbeszéled vele hogy hogy érzel, és ő meg sz.ul reagálja le, akkor legalább ezzel is okosabb lettél.
    És a te esetedben el kellene gondolkozni: WWCD, azaz What Would Coelho Do? :) puszi, jeanny

    VálaszTörlés
  2. :) What would Coelho do?? :D ez nagyon tetszik..

    Igen, ma este nagy beszélgetés lesz.. De még nem tudom, a tegnap estéről beszéljek-e.. Félek minden megváltozna..
    Hisz tényleg csalódottságomban tett lépés volt, nem akartam én semmit attól a pasitól.. Mondhatnánk erre, akkor miért hagytam hogy megcsókoljon.. mert mindent olyan más volt mint Davideval, nagyon figyelt rám a pasi egész este...
    Ugyanakkor ha csak a 2 személyiséget nézem, Davide, nem is kérdéses..
    Úgyhogy most nagy fordulópont előtt állunk..
    Pontosan, ahogy írod, nagyon meghatározó lesz, hogy hogyan reagál Davide..
    Majd jelentkezem..
    És nagyon köszönöm a kommentet :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is mint idegen fejezném ki a véleményem, bár leveleztünk sokat, csak nálunk meg pont te nem válaszoltál... :)

    Én a következőket tenném szerintem (én is ilyesmi helyzetben vagyok, csak nem 2 hapsival:D)
    Davide-nek említsd meg szerintem, hogy mellőzve érzed magad, nem akarsz otthon ülni esténként azért, mert neki mindig külön programja van. Ha megérti hogy így neked nem jó, akkor kiváncsi vagyok mit reagál. Talán érdemes megjegyezni, hogy így akkor mással töltötted az estédet...

    Hosszabb távon nem hiszem hogy ez működne, ha az elején ilyen, mi lesz később?

    A másik hapsihoz pedig sok-sok sikert! Ez kell a nőknek, figyelem... :))

    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszta!
    Ne haragudj olvastam az üzidet még Alassióban, de tudod ott a netem volt borzalom, itt meg ez az első két hét.. a suli holnap kezdődik, végre lesz egy kis időm..
    A két leg-leg-legjobb barátnőmről írtam, hogy írtam nekik, majd egy hete, és semmi válasz.. Amitől elég rosszul vagyok, pedig volt ez így Milánóban is, dehát.. néha könnyebb néha nehezebb...
    Nyilván nem tudom a két pasit objektíven mérlegelni, az újat még alig ismerem, Davidet egy ideje (az túlzás hogy ismerem.. de már tart a dolog). Hát ma meglátjuk, mi lesz belőle..
    Persze hibáztam, de írtam is, hogy abszolut nem a pasi miatt mentem el vele, hanem felháborodtam, hogy már megint otthon, egyedül.. Lázadtam..
    Igazából, inkább egy pár barátnő kellene ide, és akkor nem keveredtem volna ebbe a szituációba.. Talán az egészet máshogy érzékelném Davideval kapcsolatban, ha lennének barátnőim, és velük programjaim.. De sajnos még nincsenek..

    VálaszTörlés
  5. Én is, mint idegen írnék... :)
    Az olasz, távbarátnőd várja üzeneteidet... kicsit el volt havazva a saját szarával, meg saját bajával... de amint talál magának helyet valahol, egyből 148,56%osan oda fog rád figyelni. Még ha csak táv verzióban is... :D
    És a vélemény. Davide-nek egyenlőre még ne mondd el, hogy voltál egy másik pasival is. Szerintem többet rontana a helyzeten, mint amennyit javítana. És igan, légy egoista. Tarts két vasat a tűzben. :D Olasz pasik, mert megérdemled... :P

    VálaszTörlés
  6. Signorina..... hogy működik neked a blog-órád???
    6.21?? 15.21kor?? Valami nem mükszik rendesen...

    VálaszTörlés