2011. szeptember 17., szombat

amici

Barátok..
Hiányoznak.. Egyre jobban gyötör a dolog..
A régiek, az igaziak Magyarországról..
Az újabbak, Milánóból..
És végül a legújabbak, akik meg nem léteznek..
Egyre inkább úgy érzem, tévedtem, hogy nekem mennyire jó itt Torinóban, és talán jobb lenne továbbállni valahova.. De hova? Ahova lehetőségem adódik..
Kutatás, még mindig.. 
Elvetemült dolgot tettem, visszaregisztráltam az au-pair-worldre.. Holott, ha kicsit őszinte akarok lenni magamhoz, vagy esetleg csak visszaolvasom a bejegyzéseimet, rájöhetek, hülye ötlet.. Beírtam Spanyolországot és Olaszországot, rám is haraptak, 2 olasz és 3 spanyol ajánlat érkezett pár óra alatt... Nah, valamiben még jó vagyok.. :D 
Nem tudom.. Nagyon gondolkozom, mi a jobb és mi a rosszabb..
Ha nem találok semmit, hazamenni, és otthonról keresgélni.. Vagy otthon kipróbálni, mit ajánlanak az olasz és angol nyelvtudásért.. De úgy érzem, a 9 hónap au-pairkedés után visszamenni.. Olyan.. illúzióromboló.. Hogy nagy lendülettel kijöttem, hogy szerencsét próbálok, és csak ennyi lett az egész.. 
Vagy maradok ilyen áron - ha az elkövetkezendő hetekben semmi komoly nem jön össze, és még szenvedek egy kicsit au-pair-ként.. Amivel annyi a gond, hogy 98%-ban az au-pair a családdal él.. Én itt Torinóban a 2%-ot erősítem a külön lakással, ami egy áldás.. És nem hiszem, hogy képes lennék újra egy idegen családhoz beintegrálódni, emlékszem hogy szenvedtem Milánóban ettől..
Szóval ezt meg kell fontolnom.. 
Bejelölt a facebookon az előző au-pairlány -  aki mint kiderült visszajön valóban, sőt úgy éreztem már sürgetőleg érdeklődik, hogy nem-e jöhetne előbb.. Szóval ez az esély kilőve, amit a család mondott, hogy ők nagyon örülnének ha nem jönne vissza és én maradnék náluk..
Érdekes, ez a lány anno júniusban panaszkodva mondta hogy jó itt, de nincsenek barátok.. Ehhez képest megnéztem a Torinó albumát, csupa party, buliképek.. Akkor az én sekélyes életemhez mit szólna amit művelek.. Ma is, szombat este van és itthon ülök.. Nah jó, szakad az eső, szóval.. (természetesen eljött a szabadnapom ideje, hogy is ne..). 
Szóval felismertem a frankót, lehet mégsem itt a helyem.. Davideval azóta sem találkoztunk, itt vannak a szülei, szóval fogalmam sincs mikor látjuk egymást, ez is lehet egy jel, a távolodás, hogy semmi se kössön ide.. 
De lehet bennem van a hiba.. Sokkal nyitottabb életet kellene élnem, keresnem az ismerkedési lehetőségeket.. Nem tudom.. Lehet én tehetek az egészről, hogy most így szenvedek, és csak rajtam múlik minden.. Vagy éppen nem, és ezek az irány-mutatók, hogy valahová más helyre kell orientáódnom... Ki tudja.. Ez még titok..

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy ennyit írsz.. bár az nem túl pozitív amiért és amiről! :(
    Szerintem te is tudod, hogy az aupair-world regisztrációval sokat nem érsz el :) Sajnos tényleg ritka a különlakós aupair, én egyszer egy Párizsban élő családdal beszéltem, akiknél így volt, de nem engem választottak. :(( Pedig annyira jó lett volna. Szóval érezd magad irigyelve.
    Barátokra visszatérve: aupair fórumokon, oldalakon nem kerestél sorstársakat? Egyszer láttam egy ilyesmi honlapot, ott ismerkedtek az aupairek. Ha gondolod, felfrissítem a memóriámat, vagy megkérdezem tőle, mi volt az. :) Ill. van az Interpals nevű oldal, ott is talán vannak torinoi emberek! :)

    Egyébként most akkor meddig vagy ott aupair? A következőnek (réginek) át kell adnod a helyet? Miért van ez így?

    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia!!

    "Szerintem te is tudod, hogy az aupair-world regisztrációval sokat nem érsz el " - ezt úgy érted, úgysem akarom én már ezt? :D valóban.. Nem az álmom.. De 1-2 hónapra egy olyat ami most van, még elviselnék.. Csak igen, olyan ami most van, elég kis eséllyel találok.. Mégis, ez is egy mentőöv.. Hátha..
    Az előttem lévő au-pair fix időre ment el, (igaz most kicsit érdekes a helyzet, mert nem beszélt még a családdal a visszatérése pontos időpontjáról, csak a facebookról tudjuk (Turin - I'm coming back") - nade mikor..., jó lenne beszélnie lassan a családdal..). Épp tegnap mondta anyuka, hogy Elisről nem tudunk semmit, mikor jön.. szép.. Engem kérdezett, hogy is beszéltük meg, meddig vagyok? Oktöber első/második hete, nekem így maradt meg anno, ahogy beszéltük.. Szóval remélem annál előbb nem, így is sz@rban vagyok.. :S
    Nem tudom, olyan nagyon nem kerestem a lehetőségeket ismerkedésre, ez igaz, azt gondoltam az majd úgy jön, ahogy jött Milánóban is.. A másik meg hogy megérkeztem, július elszaladt, augusztusban végig ott voltunk Alassioban, most visszajöttünk 3 hete, és ezalatt annyit dolgoztam..
    Kicsit szedett-vedett időszak..
    És mostmár jönnie kell a felemelkedésnek, mert elegeeeem van, már elegem van abból, hogy elegem van, komolyan :D
    köszönöm a kommented mindenesetre..
    szió

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    igen, úgy értettem az aupair-world-ös dolgot, hogy előrébb nem leszel tőle. Hisz ha nem elégít ki az aupairkedés, akkor miért mennél megint oda? Ráadásul együtt lakva a családdal. Mondjuk ha ennyire szorít az idő, mert visszajön a régi aupair, úgy már kicsit megváltoztatja a dolgokat!! A család szeretné, hogy visszajöjjön? Vagy jobban örülnének, ha te maradnál?

    Visszajönni Mo.-ra szerintem most nem érdemes. :( Nézelődtél esetleg hotel recepciós állásokat? Egyik barátnőm Londonban aupairből recepciós lett, szerintem az elég jó, bár biztos nehéz meglépni. De onnan meg feljebb és feljebb lehet menni. Ha így döntenél, adok 1-2 tippet cv ügyben, amit a bnőm mondott, több esélyed lenne...

    Szép napot!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Jajjj most látom a hozzászólásod... Nos, igen, a család preferálna engem, de mivel erről volt szó, erre az időszakra kerestek, és a másik lány pedig ennyire mint el, és megállapodtak, hogy visszajön.. Tartják magukat ehhez.. Meg, igazából, tényleg nem is bánom, bármi is jön, csak ne bébiszitt, mert már az agymra megy, komolyan.. :D szóval gyorsn le is fedtem a profilom az au-pair wordön.. :D
    Most egy állással kapcsolatban várakozom, az újabb bejegyzésekben olvasható.. :)
    Hotel recepció nem lenne rossz, de mindehol idegenforgalmi tapasztalat kell, illetve itt Piemontban francia nyelvtudás, visszább, Milánótól meg német..
    De persze folyamatosan nézelődőm..
    És minden tanács jól jön :)

    VálaszTörlés