2011. február 24., csütörtök

il tempo corre..

Rohan az idő..
Tényleg rohan.. Már péntek van, te jó ég.. Itt a hétvége, amit ki kellene használnom, jól kiszórakozni magam, mert utána a következő 10 nap, jövő hétvégétől (tehát 2 hétvége is beleesik), hegyekben megint..
Aztán visszaérünk, már március közepe lesz, mindjárt itt az április, és elérkeztünk a félidőhöz.. Durva..
Néha érzem a fejlődést már most, néha meg elégedetlen vagyok magammal, és többet szeretnék tanulni, de valahogy úgy eltelik mindig az idő.. És ráadásul egy újabb feladattal is megtiszteltem magamat, angolozás.. Persze, angolul jól tudok, elboldogulok vele mindig, de szeretném, ha választékosabban tudnék beszélni, ehhez szókincsbővítés kell.. Találtam is hozzá egy jó könyvet, ma azt hiszem elmegyek megveszem. Tegnap otthagytam mert már előző nap kinéztem egy nadrágot a Berschában, de aludtam rá egyet, és így a könyvesboltban úgy döntöttem, előbb nadrág, aztán valamikor később meglepem magam a könyvvel is.. De aztán bementem még a Terranovába - megérzés volt, hogy be kell mennem :) jah meg tesó emlegette épp 1-2 hete a Terranovát, hogy voltam-e már, - és mit találok.. Ugyanolyan nadrág, mint a Berschában, csak nem kellett gondolkoznom rajta, mert ahogy felvettem rögtön láttam, na ez igen.. És a másik előnye.. hogy Saldi utolsó árral (tél végi akció), 5,99 E volt :D - a másik 22 lett volna.. Szóval így könyvem is lesz, meg nadrágom is, csak be kell ma mennem érte..
A napokban volt egyébként hideg is meleg is.. Szerdán például borzasztóan kiakasztott a kisfiú, egy szülinapi bulin voltunk, és a végére nagyon felpörgött, a hazafele úton már teljesen bekattant, nem akart arra menni amerre kellett mennünk, - körülbelül 2 perc sétát 20 perc alatt tettünk meg.. Az úton átkelésnél nem akarta megfogni a kezem, és még rohangált is összevissza, na megfogtam, és kioktattam kicsit, "figyelj csak kicsi, te vagy a gyerek, én meg a felnőtt, azért vagyok itt, hogy hazavigyelek.. egyedül nem mehetsz át az úton, mert veszélyes", na erre még visszafeleselgetett.. De nemcsak velem csinálta aznap este, szóvalpróbálom nem a lelkemre venni.. A másik meg, aminek ez az egész köszönhető, a család 3 féle nevelése.. A nagyi és az apuka a két ellentétes véglet, anyuka köztük van - az övé lenne az ideális.. A nagyinál színészkedni kell egy kis szeretetért, meg engedélyért, a nagyi állandóan fegyelmez, de közben végül mindent megenged. Apuka semmiért nem szól, hadonászhat a gyerek az éles játékkarddal a másik szeme előtt, az se baj, vagy verekedhet, - a Capoeira miatt - még örül is neki.. És anyuka e kettő közt. Szóval ez is nagy baj.. Dehát ő dolguk, ezeket a nevelési kérdéseket nem is firtatom tovább, úgy csinálják ahogy akarják..
A pályázatom lassan kész lesz. Tudom, nincs bejegyzés lassan már pályázat említése nélkül.. Hát ez most a legfőbb cél, hiába. Jövő héten hazaküldöm, onnan szüleim feladják.. Aztán pedig jön a lázas várakozás az eredményre. De ha vissszaértem a hegyekből megintcsak gyorsan telik majd az idő.. 2 hétre rá látogatóim lesznek, jajjj de jó lesz, utána rá 3 hétre én megyek talán haza húsvét körül pár napra.
Che bello.. (jajjj de jó :D)
Nah most elköszönök, szép hétvégét!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése