2011. február 10., csütörtök

dolce vita..

Azt hiszem elkezdtem élvezni az életet, végre már.. Vagyis rajta vagyok..
A héten csodaszép idő volt, eddig végig. Hétfőn "közelben-lakó-magyarbarátnőmmel" :D elmentünk parkba, ahol is egy pléden heverésztünk egy redbullal és chipsel, miközben hasznos olasz kifejezéseket próbáltunk memorizálni :D Na erről nem is mondanék többet (a "Vigyázz, olasz!" c. könyvből, amiben mindent megtalálsz amit a szótárban nem :D).
Szóval jó volt..
Kezdenek beállni a mindennapok, a gyerekekkel is - viszonylag - egyre könnyebb, mondjuk ez a hangulatuktól is függ.. :). Jövő héttől elkezdődik a nyelviskola és teljes lesz az életem :).
A hétvégét ki kell használnom - és ki is fogom - hisz a következő megint hegyi hétvége lesz, sőt, utána még további hegyi programok jönnek..
Azon gondolkozom, mik jártak mostanában a fejecskémben, de semmi nem jut eszembe.. Semmi agyalós dolog, semmi komoly.. Talán ez épp jó jel.. Nem volt időm agyalni.. Vagy nem volt min.. Szóval nincs problémám.. Vagy épp nem veszek róla tudomást, hmm, kezdek olaszosan élni :)
De tényleg.. Egy hónapja vagyok itt. Megszoktam az olasz reggelit. Vagyis annak hiányát.. Na jó, neeem, szoktam reggelizni.. Egy teát meg egy kis piskóta szeletet.. :D És ez az otthoni reggelimhez képest semmi.. :)
Szombaton Comoba készülök, jajj de jó lesz..
Rájöttem, hogy összevissza, összefüggéstelenül írok ma.. Nem megy ez most nekem.. Majd legközelebb.. :D
sziasztok

1 megjegyzés:

  1. :D Ez az! Így kell ezt csinálni! Nulla da temere - la vita è dolce! ( legalábbis a google fordító szerint:))

    VálaszTörlés