2011. február 15., kedd

piove..

Esik az eső.. Mondjuk csodálkoztam már, hogy 5 hete lassan hogy itt vagyok, de szinte semmi rossz idő nem volt.. Az esernyőmet ma vettem elő először.. Vasárnap megérkezett az esős csúnya idő, ami állítólag eze a héten boldogít minket..
Meg kellett néznem honnan is nem írtam, mert eléggé zajlik az élet.. Kivéve a mai napot, amikor is itthon ülök, mert nincs kedvem kimenni.. Vagyis dehogynem, lenne, csak nem ebben a csúnya időben..
Nos..
Szombaton délután még gyönyörű napsütéses idő volt, elmentünk a parkba. Természetesen történt velünk egysmás megint.. Odajött hozzánk két kis olasz hapsi, azért "kis" mert csak 22 évesek voltak, igaz többnek néztek ki, én meg szerencsére kevesebbnek, 21-nek mondtak :D.. Lökték, főleg az egyik, nagyon mondta.. Aztán megjelent egy lánycsapat, mondhatni "kórus" a közelben, és mivel épp zenéről beszélgettünk, és említettem hogy szeretem Laura Pausinit, és főleg egy számát, a Vivimi-t, a srácok felkérték a lányokat, hogy adjanak nekünk egy kis szerenádot.. Így ott a parkban, felállt nekünk a gitárral a lánycsapat, és elénekelték.. Óriási volt..
Aztán este még beugrottunk egy italra ide a közeli "locale"-ba - azaz szórakozóhelyre, majd viszonylag időben (legalábbis a péntekhez képest), haza.
A vasárnapi programomról csak tömören, van egy facebookon megismert olasz ismerősöm, akivel találkoztam.. Ez volt az első "olasz randim", hát, az tény, hogy nagyon-nagyon udvarias, kedves, előzékeny volt a "ragazzo"-m, de azért egyben fura is volt.. Még azért nem beszélek úgy olaszul, hogy ugyanúgy tudjak társalogni, mintha egy magyar sráccal beszélgetnénk - igaz, agyondícsért, hogy milyen ügyesen beszélek, és nem is gondolta.. De ami a srácot illeti, nem igazán ragadott magával.. Én őt igen, vagy lehet hogy ez csak alapjáraton ilyen.. kb 20 percenként repkedtek a bókok.. Részemről viszont nem volt semmi különös.. Hát ez van..
Tegnap elkezdődött a nyelvsuli. Jónak tűnik, úgy érzem, megfelelő lett a csoport szintje, újakat fogok tanulni - már az első órán is egy egész új nyelvtani részt tanultunk, amiről még csak épphogy hallottam.. Van mindenféle nemzetiség és a tanárnő is elég helyes.
Szóval csak a mai nap gáz, remélem gyorsan visszajön a szép idő, mennék már a parkba piknikezni :)
Jah, de a hétvégén hegyekbe megyünk megint.. Nem sok kedvem van, miután múlthét előtt hullafáradtan értem haza.. Nem értem ezeket a gyerekeket, honnan van ennyi energiájuk?? :) Még este is úgy pörögnek..
A Grundtvig program alakulóban, a firenzei iskolaigazgatóval már rengeteg emailt váltottunk, és halad a pályázati anyag.. Hihetetlen, de egyre közelebb vagyok hozzá.. Nagyon szeretném, ha megnyerném.
Egyelőre ennyi
ciao a tutti :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése