2011. február 17., csütörtök

..arrabiata..

Azaz mérges.. Mérges vagyok egy kicsit.. Úgy volt, hogy ma csak koraestig kellek, aztán szabad vagyok, estére már tervbe volt egy kis könnyű kimozdulás.. Erre most, délután kiderül, hogy mégsem délután kellek, most anyuka itthon van, hanem majd este, mert a szülők este nem lesznek, a nagyi átjön segíteni, de lefekvésig biztos szükség van rám.. Nah szép..
Persze a másik oldalról, egy mázlista vagyok, hogy csak napi pár órát kell dolgoznom, egyáltalán nem kell házimunkát csinálnom, reggel, délelőtt soha nem kellek, és visznek kirándulni, amiért még fizetnek is.. Mázlista vagyok, tudom, mert például a héten átlag napi 2-3 órát dolgoztam.. Szóval ha így nézzük vicc.. De ez az összevissza-élet kicsit zavar.. Na jó, megpróbálok rugalmasan hozzáállni, hisz amúgy tengernyi a szabadidőm, és a fenti dolgokat belevéve aranyéletem van..Meg, lehet hogy nem s baj ez, még nagyobb rugalmasságot tanulok itt, ki tudja majd Firenzében milyen életem lesz (persze ha összejön), ááá, épp ma kaptam meg a fogadónyilatkozatot.. Ha ez nem lenne, nem is tudom, mi lebegne a szemem előtt.. Nagy mázli hogy rátaláltam erre a lehetőségre, hisz ez ad perspektívát az ittlétemnek..
Nah szóval jó ez amúgy más au-pairek tapasztalatai alapján, mert tényleg minimálisan használnak ki.. Csak nem esett jól a programváltozás, megtetőzve a fullos hétvégével, amt az én fáradhatatlan rosszcsontjaimmal töltök teljes egészében, megint a hegyekben.. Aztán még márciusban lesz egy nagyon hosszú majdnem 10 napos hegyi kirándulás, amit túl kell élni.. Mindenki azzal jön, hogy azért ugye ne sajnáljanak.. De higyjétek el, tényleg fárasztó.. Én ezeket a gyerekeket még nem láttam fáradtnak.. Egyfolytában pörögnek, hihetetlen.. Szóval tényleg strapás egy ilyen hétvége..
Hát ez van, ennek fényében hétfőn jelentkezem az új bejegyzéssel, és beszámolóval a weekendről..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése