2011. február 22., kedd

alta novitá..

Mi újság? Ajajj, rég írtam, és így nehezebb összeszedni a gondolatokat..
Nos, pénteken megint elindultunk a hegyi hétvégére, de ezúttal csak a nagyi, egyik bejárónője, a két gyerkőc és én. A nagypapa későeste érkezett. A gyerekek a szokásos, hol édesek, hol szörnyű rosszak.. Most a napokban egymással is csúnyán összevesztek, és nem egyszer-kétszer, hanem ha rákezdték, negyedóránként, úgy kellett őket szétszedni.. Amit a legjobban utálok, a könyörgés egy-egy dologért. Pl, jöjjön fogat mosni, vagy vagyük le a cipőt..Nemcsak nekem, a nagyi és a bejárónő is. Egyedül az anyjuk képes rendesen irányítani őket, többé-kevésbé.. Szóval ezt nem nagyon szeretem.. De minden nehéz pillanatban bevillan a szemem elé a Grundtvig-program, az asszisztensi munkám, a firenzei önálló életem. Nincs nap, hogy ne gondolnék rá.. Remélem működik majd a "vonzás törvénye" :)
Szóval a hegyekben megint elég fárasztó volt a kölykökkel, de már vasárnap nem volt jó idő, így hamarabb elindultunk, délután időben megérkeztünk.
Tegnap reggel nyelviskola, - kaotikus reggeli forgalommal - majd beszereztem egy kis ajándékot a kisfiúnak, az 5 éves szülinapját ünnepeltük. Egy állatos könyvecskét találtam neki, 3D-s szemüveggel. Odavannak az állatokért, a 3D meg egy kis extra. Tetszett neki nagyon, örültem. Persze rengeteg más hatalmas ajándékot kaott, és mégis egész sokáig elvolt az enyémmel :) Már előre gondoltam, hogy majd a kislány is kap valami ajándékot, hogy ne érezze magát rosszul, hát persze hogy kapott, nem is egyet.. Pedig épp olvastam egyszer egy gyerekneveléssel kapcsolatos cikkben, hogy ez nem jó. Ilyenkor mindig gondolkozom, vajon ez amikor én gyerek voltam, nálunk hogy volt.. Nem emlékszem :)
A nagyobb baj, hogy ma anyukának van szülinapja, valami apróságot kellene neki beszereznem, de mit?? Fogalmam sincs..
Kicsit hadilábon vagyok mostanában az idővel.. Azt gondoltam, majd nem tudok mit kezdeni a tengernyi szabadidőmmel, hát nem éppen.. Sokkal többet szeretnék olaszt tanulni például.. De úgy eltelnek a napok.. Este már csak egy kis netezéshez van energiám.
Most is van jópár dolgom, és úgy elszalad a nap, hogy csak na.. Úgyhogy szeladok én is vele :) Legközelebb hosszabb leszek, ígérem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése