2011. március 1., kedd

pronto..

Kész a pályázat.. Megy Magyarországra majd onnan a címre, jajj de izgi, megkérdeztem, az elbírálás maximum 2 hónap, azaz május végéig kiderül, mi lesz ezután.. Jujj már ez is olyan hihetetlen, hogy kész, amikor megtaláltam a neten ezt a lehetőséget, alig hittem, hogy eljutok idáig is, hogy találok egy intézményt, ráadásul az imádott Firenzében, és tudok pályázni.. De igaz :)
Jajj már megint annyira rég írtam, hogy azt se tudom hol kezdjem..
Pénteken szabad voltam, így csavarogtam szinte egész nap. Este az ikrekkel voltunk - a kolumbiai srácok - és megint bebizonyosodott, a jó öreg mondás "az alkohol javítja a nyelvtudásom" :) És itt nem is kell belőle sok, annyira erősek az italok, például egy Long Island.. egy estére bőven elég.. Szombaton pihenős nap volt, sütöttem egy pizzát, kis séta, majd este megint kimozdulás, hasonlóképp mint két hete, Akadémia Bár, majd Old Fashion, csak most fiúk nélkül.. Hát vettük észre a különbséget, csak úgy leptek minket a pasik.. Fél 5-re sikerült hazaérni, másnap, vasárnap a kissrác szülinapi partija volt a Capoeira iskolában.. Ne is mondjam tegnapra milyen fáradt lettem, jah mert persze vasárnap este meg éjfélig kell facebook-chatelni, sebaj hogy hétfőn koránkelés, iskola..
Szóval ma végre jó volt 9-ig aludni..
Mostmár tényleg "ideiglenes helyinek" érzem magam, rendszeresen igazítom el az információt kérőket, nah egy kis hazai nosztalgiának jó is.. :)
Azért elég durva, hogy lassan 2 hónapja itt vagyok.. Most lesz 7 hete. Azaz mindjárt elértem az 1/3 időhöz.. Rossz is meg jó is.. Rossz mert aranyélet ez, napi pár óra elfoglaltság, többi szabad - na persze így is kevés az időm, de hogy csinálom, ne kérdezzétek.. És jó, mert várom az eredményt a pályázatról (az eredményt, hogy SIKERÜLT :D), és aztán a nyarat, hogy kicsit otthon legyek, majd hogy jöhessek Firenzébe.. Más élet lesz, önálló, autonóm, nem mondom, itt is megvan persze a magánszférám többnyire és más au-pairekhez képest óriási szabadságom van, mehetek amerre csak szeretnék, korlátlan társasági és éjszakai élettel :D
De pl barátokat ide nyilván nem hozok, vagy például hiányos öltözetben nem mászkálok a lakásban, mert nemcsak én vagyok.. :) Na jó ezek apróságok, de azért jó lesz majd önállóan..
Holnap már szerda nyelvsuli, aztán hipphopp itt a hétvége, indulás a hegyekbe. Persze előtte még írok..
a dopo (ez ilyen elköszönés, hogy akkor majd később.. )
szóval "a dopo" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése