2011. március 17., csütörtök

vita in disordine..

Összevisszaélet..
Ezen a héten ez van.. De ami a jó hír, ez nekem kevesebb munkát jelent.. A kislány eddig volt itthon, úgy volt, hogy tegnap délután indulnak a hegyekbe, hát a szakadó eső miatt eltolták ma reggelre.. Akisfiú pedig ma érkezik.. A "sose tudom mi a program" egyedülálló problémája azóta is fennáll, például ma se tudom.. :D
Már egyszer megpróbáltam, hogy hétfőn mondja el anyuka mi a heti program, kb 15%-ban úgy is lett.. Hiába, egy pörgős életvitelt élő, saját vállalkozással foglalkozó családról van szó, ezt el kell fogadnom.. Dehát, ez legyen a legkevesebb.. Mi tagadás, már csütörtök van, de még csak 7-8 órát dolgoztam csak eddig a héten .. Annyi csak a bajom, hogy teljesítményorientált ember vagyok, és nagyon kell, hogy azt érezzem, hasznosan töltöttem az időm.. Itt viszont, sokszor elcsábulok, leülök tanulni - persze mellettem a notebokkal, természetesen a facebook ablak nyitva.. És el...em az időt.. Tegnap szerintem rekordot döntöttem, valamikor 1 körül ülhettem le, apró megszakításokkal és egy fürdést kivéve 11-ig gép előtt. Tudom, beteges.. De mentségemre szóljon, hogy megismerkedtem két olasz nagyon kedves fiatalemberrel :D Szóval a nyelvet gyakoroltam :D
A múltkor nagyot tévedtem..  Nem 1/3 időnél járok, hanem sokkal több..
Ha kb június végéig maradok, akkor 24 maximum 25 hetem vann.. Most van a 10. hét.. Szóval már inkább a feléhez közeledek.. Jujj de durva..
Nagyon remélem, hogy kifele jövünk ebből a borós, esős hülye időből.. Ha hétvégén jó idő lesz, azt nagyon ki kell használni, és nagyon remélem, hogy végre jó lesz, talán megnézzük Torinót..

Bocsi, megint rövid voltam.. Majd legközelebb.. :)
ciao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése