2011. március 21., hétfő

stanchissima..

Nagyon fáradt..
Volt már ilyesmi című bejegyzésem, de most annyira, hogy ez is megérdemli ezt a címet..
Az utóbbi pár nap annyira fárasztóra sikeredett, hogy készen vagyok.. Kezdődött egy pénteki bulival, majd szombati szenvedéssel folytatódott, vasárnap egy fél 7-es keléssel egy nagy kirándulás jött és a mai nappal koronázódott meg, amikor is 7-kor keltem, suliba voltam, kicsit csavarogtam, majd 4-től fél 9-ig dolgoztam. És most pfff...
Nos kezdem még előbből, mert ha jól rémlik, kb szerda óta nem írtam.
A múlt hét ilyen hosszú hétvégés volt, mivel csütörtökre esett az állami ünnep, na ettől függetlenül elég káosz volt a "mi van nyitva és mi nincs" kérdésben, persze a dóm és központ körüli üzletek bolondok is lettek volna nem kinyitni, annyi ember volt - annak ellenére is, hogy még ekkor hulladék idő volt, esett majdnem egész nap. Ééééés, péntekre megérkezett a jó idő.. Jah, amőgy se csütörtökön, se pénteken nem kellett dolgoznom.. Így a hét végére összegezve kemény 8 órát sikerül a héten dolgoznom.. Kezdem szarul érezni magam :D Mondjuk, meg tudnám szokni :D
Nos tehát pénteken megérkezett az igazi tavasz, gyönyörű idő volt, hosszas csavargás után haza, majd készülődés, buli. Megint ugyanarra a helyre mentünk, és megint a kolumbiai ikerpárossal.. Egy dolgot leszögezhetek.. Nem szabad 2 long island-et ugyanazon este alatt elfogyasztanom.. Rossz vége lesz.. :D
6-kor sikerült hazakerülni. Szombaton megbűnhődtem :D
Vasárnap Torinóba mentünk 6-an magyarok. Nem vártam sokat, mivel többen mondták már, hogy elég csúnya iparváros. Azért a történelmi városközpont nem rossz, vannak szép épületek, templomok, terek. A várost a Pó folyó szeli ketté, a kisebb oldal dobvidékes, így Firenzéhez hasonlóan van egy kis kilátó dombtető, oda is felmentünk - természetesen szolidabb látvánnyal, de szép volt.
Este hazaértem fél 8 körül még net, skpye miegymás, majd alvás, ma pedig megint kelés, iskola, csavargás, aztán 4-kor elvittem a kisfiút a parkba, a kiscsaj megint beteg volt (jah csütörtökön, azóta semmi baja, de szerintem megint kihisztizte hogy ne kelljen suliba menni.. de ez engem nem érintett, a nagyinál volt ma.). Aztán 6-kor áthozták a kislányt, fürdés vacsi, majd anyuka meglepően korán ágyba dugta őket.. Nem is baj, néha hihetetlen milyen sokáig fent vannak a gyerekek, szombaton még a kisfiú javában pörgött fél 12-kor, hallottam :S
Egy hét múlva már itt lesznek a látogatóim :) Várom.. Persze van egy kis zűr, hogy is szervezzem a dolgokat, sulit kihagyom, remélem hétfő este szabad leszek, kedden este ide hozzánk vagyunk hivatalosak. Nah és csak 3 nap, hogy osszuk be, hogy mindenkinek jó legyen.. Vásárlás - ami rengeteg időt elvesz, és városnézés..
Sajnálom, hogy az otthoniakkal nem annyit tartom a kapcsolatot amennyit szeretnék.. Nem gondoltam, de tényleg kevés az időm, most hogy végre az idő is jó, igyekszem kint lenni, csavarogni, mintsem a szobában ülni.. Nem beszélve a tanulásról.. Ha itthon vagyok, így is egyfolytában a gép előtt ülök, - már a bejárópasi meg is jegyezte, túl sokat döglöm a gép előtt, de tényleg még így se sikerül annyit kapcsolatot tartani a barátaimmal, ismerőseimmel, mint szeretnék.. A fő probléma pedig az, hogy a legtöbben dolgoznak, és este érnek rá, én inkább délelőtt, koradélután, vagy igen későeste.. Szóval ezúton is bocsi azoktól, akivel ritkán beszélek..
Most pedig tényleg lemerült az elemem.. Úgyhogy megyek..
sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése