2011. január 31., hétfő

di nuovo

Újra itt..
Most ilyen "beszédes" időszakot élek, remélem nem bánjátok hogy ilyen gyakran találtok újabb és újabb olvasnivalót..
Nos.. Ma is szabad voltam.. Jó, mi..? Lassan megkérdőjelezem, miért is kellek én ide.. Vagyis, már megtettem, mert ha jobban belegondolunk, ha a nagyi kicsit jobban aktivizálná magát, illetve jól szerveznék, simán megoldható lenne au-pair nélkül az életük.. Olyan, hogy tényleg teljesen egyedül vagyok a gyerekekkel, csak heti pár óra van.. Na persze a bejáróember, merthogy nem nő, hanem pasi, szintén nem lenne muszáj, de gondolom hasonló a helyzet mint nálam, megtehetik, megkönnyíti az életüket, miért ne..
Így, mivel délben tudtam meg hogy mégsem kellek - Umberta csak délután 4 körül ért haza, és gondolom nem akarta a gyerekek összeszedésétől az ebéd megoldásáig mindent rámhárítani, aztán inkább a nagyi intézte ezeket. Szóval már a negyedik szabad napom volt ez, fura, dehát sebaj..
Így délelőtt volt tanulás, aztán csavargás, majd délután TVnézés ami szintén tanulás.. Egy óra TV és komolyan elfáradok :)
Aztán írt egy smst egy magyar-csajszi-barátnő, vele csavarogtunk koraeste egyet.
Hát ez volt ma..
Viszont, a hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe, mert érzem mindenféle gond van most a ... :D Szóval megyünk a hegyekbe, ami minden lesz egyben, pihenés, kimozdulás, kirándulás és persze munka is. Munka csak azért mert nem én dönöttem, hanem ez a "program", dehát, nyilván nem haragszom meg érte..
Néha picit aggódom, ezután mi fog jönni.. Mármint az au-pairkedés után. Van a Grudtvig program, ami nagyon áll, várom az intézményektől a visszajelzéseket, eddig csak a nápolyi egyetemmel kerültem "komolyabb" kapcsolatba. De gondolnom kell arra is, hogy ha az bukik, akkor mi lesz. Így aztán kutatom a lehetőségeket, ahogy a Grundtvig is előkerült, úgy előkrülhet még ezer más dolog. Csak szeretek egy picit előrelátni, nehogy aztán hopp legyen..
Most viszont hopp az ágyba, jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése