2011. január 30., vasárnap

orario..

Azaz napirend, órarend..
Rájöttem, nagyon nagy problémám, hogy nincs rendszer a napjaimban.. Ma hulla voltam, mivel tegnap este fél-2-ig neteztem, a szemem már égett, nem vagyok normális :D
Ma reggel már fél 9-kor felébredtem, de vagy 11-ig vissza-visszaaludtam..
A hétköznapjaimra pedig hasonló volt jellemző, éjfél-1 körül feküdtem le, majd reggel fél 10 körül mint a hulla szedtem össze magam az ágyból, majd legalább délig elszörfölgettem a neten (már amikor volt), de olyan is előfordult, hogy 1-ig.. (és olyan is hogy kis se szálltam addig az ágyból..).. Szégyen na :D
Nem azt mondom, hogy hiányzik a hajnali 6 órás kelés, ahogy otthon volt, mert nem szeretek korán kelni.. De elcseszni a napot (bocsi a kifejezésért) még jobban nem szeretem.
Így hát "basta" - azaz ebből ennyi, vége.
Holnaptól - ideiglenesen 2 hétre, amíg nincs nyelviskola, hisz utána már más lesz - reggel fél 8-kor csörög az ébresztő, szigoróan szundi-opciósan :). Reggeli és magamhoz térés után fél 11-ig legkésőbb 11-ig le kell zavarnom a netes ügyeket, és egy órácska olaszozást, ez a terv. Majd jöhet a csavargás, illetve ha elintéznivalóm van, akkor ezek, 1, fél 2 körül haza, ebéd, és általában, átlagban 4-körülig még mindig szabad vagyok.. Este pedig szigorúan 11-ig ágyba, nah jó ha elkap valaki chaten skypon msnen, még a fél 12-ért se veszem le a saját fejecskémet :D
Nah ez kellett nekem.. :)
Ha pedig elkezdődik a nyelviskola, akkor az heti 2 vagy 3 délelőttömet szinte teljesen elveszi majd, 9-11:30-ig lesz suli, azaz 8 után valamivel el kell indulnom, átzötyögni villamossal a városon, majd onnan vissza. Ha pedig pár fokkal többet mérünk, a többi délelőttön indulás futni.. Mennék én már most is, csak ebben a hidegben nem kockáztatok egy megfázást..
buona notte a tutti - jóéjt mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése