2011. január 25., kedd

senza internet

Ciao tutti,
bocsi hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem.. Az ok rajtam kívül álló.. Otthon, a lakásban kikapcsolták a netet, mert elfelejtették befizetni a számlát.. Ez már lassan egy hete történt.. Azóta kb háromszor jutottam internethez.. Szóval ezért a kimaradás. Most is a capoeira akadémiából netezek.
Őszinte leszek.. Írhatnék arról, jajjj de milyen jó nekem, és jajjj de nagyon irigyeljen mindenki, de nem egy mázt akarok mutatni, hanem a valóságot.. A valóság pedig az, hogy amit a napokban megéltem, az egy durva erőpróba volt. Elsősorban az internet miatt, de kicsit még döcögős a beszokás is.. Az is rossz, hogy nem tudok teljesen gördülékenyen kommunikálni, persze ez idő kérdése, és hát nyilván ezért is jöttem. A város egy metropolisz, hihetetlenül multikultúrális, óriási, ezt is fura megszokni. Szóval, akármennyire is fasza csaj vagyok, kicsit megviseltek ezek a napok.. A gyerekek is abszolut változó - van, hogy nagyon édesek, aranyosak, de van, hogy olyan rosszak, hogy nem találok rá szavakat. És most az a dolgom hogy ezt elfogadjam, és együtt éljek vele, nem mehetek haza, azért jöttem, hogy megtanuljak normálisan olaszul, még ha áldozatokkal is jár.
Rátaláltam a napokban valamire, aminek nagyon-nagyon örülök, hisz ez lebeg a szemem előtt, ezért is csinálom végig ezt a pár hónapot, még ha szívesebben is csinálnék mást, mint gyerkőcökkel foglalkozni. Ez pedig egy EU-s program, a neve Grundtvig, a lényege pedig, hogy az EU-n belül egy másik országban egy intézménynél szakmai tapasztalatot lehet szerezni, a felnőttképzés területén. Ehhez vagy ezen a területen kell dolgozni, vagy ilyen diplomával kell rendelkezni. Na az utóbbi megvan. Úgyhogy irány egy olaszországi intézmény, és a Grundtvig program, ami pedig úgy működik, hogy márciusig meg kell pályáznom, és ha elnyerem, szeptembertől lehet kezdeni a minimum12 és maximun 45 hetes programot. Elkezdtem felvenni a kapcsolatot intézményekkel, találtam egyet Rómában, egyet Reggio Emiliában és egyet Nápolyban. A nápolyi egyetem már vissza is jelzett, kértek önéletrajzot, szóval sínen a dolog. Na ez lesz az én igazi motivációm, hisz ehhez kell egy rendes olasz nyelvtudás.
Most megyek, mert egyrészt egyfolytában kérdezgetnek, itt ülök a Capoeira iskola recepciós asztalánál, elég gáz, azt hiszik az emberek, hogy pont a recepcióba beállítottak egy olaszul kevéskét beszélő leánykát :D
Keresek valami jobb helyet magamnak :)
Ha lesz netem otthon igérem többet írok!
sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése