2011. január 19., szerda

scusami..

Azaz bocsi, hogy nem írtam egy ideje.. Remélem megelégedtek 2-3 naponta egy bejegyzéssel, mire összeszedem gondolataimat..
Nos, amióta nem írtam, elkezdődött az új hét, ami nem átlagos, mivel a kiscsajszim lebetegedett, így hétfőn és kedden itthon maradt. Így nekem is több lett a feladatom, de persze előtte mindig kérdezte Umberta, hogy tudnék-e, nem probléma-e.. Szóval figyelmes. Hétfőn például az esti 7-9-ig műszak helyett 4-10-ig voltam. Azért korábban, mert így betegen a délutáni capoeirára se ment a kislány, így vele voltam. Na aztán jött a nagyi.. Nagyi mintha nem is Umberta anyja lenne, pedig az.. Enyhe sznobságot fedeztem fel rajta, és mint kiderült, óriási problémát csinált abból, hogy nem vettem fel a vezetékes házi telefont..Umberta egyébként mondta hogy nem kell felvennem, a számom megvan, ha valami fontos van úgyis azon hívnak. Illetve a másik problémája az volt, hogy amikor becsöngetett a lakásba, nem kérdeztem meg ki az, jó, ez igaz, persze, habár portaszolgálatos riasztós házban vagyunk, hát jól van, ez Milánó.. De nem volt elég hogy ezt nekem jelezte, este mikor már lefekvéshez készültem, kiszaladtam megkérdezni hogy alakul a másnap, erre hallom nagyi osztja Umbertának, hogy és nem vettem fel a telefont, és hogy így nyitottam ajtót.. Vááá.. Tipikusan a hibát keressük típus.. Az a mázlim, hogy Umberta nem ilyen, hanem pont hogy egy angyal :)
Nos tehát ez volt a nagyis este.. Aztán tegnap délelőtt is kellettem itthon, meg utána kis stop után este is, de fél 9 után sikerült bejönnöm. Alalkul a dolog, tegnap már azon veszekedtek, hogy ki mellé üljek a vacsinál.. :) A játékok során pedig rengeteget lehet tanulni.. Konkrétan tegnap szupermarketeset játszottunk (én találtam ki..), megrajzoltuk az élelmiszereket, aztán én vásároltam be, Franci pedig a boltosnéni volt :)
Az a bajom csak, hogy napközben rengeteg olyan szó, kifejezés volt, amit próbálok megjegyezni, hogy estére felírom, illetve amit meg akartam nézni szótárban, de estére a tizedére sem emlékszem..Ma mostmár ki kell mozdulnom kicsit, tegnap egyáltalán nem voltam sehol.. Valószínűleg csak fél 4 körül kell majd itthon lennem, szóval lesz időm.. Este pedig vacsi a nagyinál..Jajj de jó :D
Na megyek is csavarogni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése