2011. január 15., szombat

non é un sogno

Azaz nem álom.. Tényleg itt vagyok, és elkezdődött a dolog..
Tegnap délelőtt Sunnyval találkoztunk, csavarogtunk a környéken, jó volt nagyon, sokmindent megtudtam :) Elintéztük az olasz telefonom is, meg szétnéztünk pár boltban, jobb helyen lakom mint gondoltam, minden van itt a közelben.. A csavargást egy meki-be beugrással zártuk, ahol is összefutottunk Umbertával és Francescával, ja és még egy kis barátnőjével. Hazafelé vettük az irányt, Umberta nagyon kedves, beinvitálta hozzánk Sunny-t is, örülök, hogy ilyen pozitív vele, biztos azért, mert szeretné, ha lenne társaságom.. Aztán Sunny elment a gyerekekért, illetve a nagyijuk lakásába (ami 3 percre van tőlünk.. :D).
Délután még volt egy kis pihenőidőm, kértem is Umbertát, hogy írjunk egy "orario"-t, azaz napirendet, melyik nap hogy alakuk majd.. Kicsit még képlékeny az egész, mikor is kellek, hogy is.. Aztán, például a tegnapi nap rendesen borult ahhoz képest.. Merthogy péntekre az orario-ban az szerepel, hogy délután 4-től 7-ig.. 4-kor valóban szólt Umberta, hogy elmegy, rá fél órára csöngettek, jött egy anyuka egy kislánnyal, a kislány bejött, anyuka elment. Aztán egy negyed óra múllva még egy, aztán még egy.. Szóval itt voltam egyedül 5 gyerekkel, nem győztem számolni őket, volt hogy 3 különböző helységben voltak elszórva :D. De nem volt végül gáz, apuka hazaért 7 körül (na itt lett volna vége az én időmnek), de mivel még éppen ismerkedünk, és most nemcsak a Franci és Fede volt itt, gondoltam, maradok, besegítek.. Aztán jöttek a többi gyerekért, az egyik kislányért egy au-pair-lány jött, rögtön rájöttem a kevéske olasz-ból, és az életkorából.. Ő brit, egy hónapja van itt, és amikor indultak, mondta hogy szívesen találkozna majd valamikor.. Mondtam neki, keressen meg facebook-on, hát remélem sikerül majd neki :D
Mikor elvitték az összes kölyköt, csak a kettő saját maradt, elkezdtünk Carbonara-t csinálni vacsira (kb negyed 9-kor..) , majd kb 9-kor sikerült is megvacsizni.. Egy kis bor mellé, apukával mindjárt jobban ment az olasz, eleinte alig értettem, hadar, és hát brazil alapból, szóval.. kicsit furi..
Aztán 10-kor sikerült is bekeverednem a szobámba..
Ennyi történt tegnap, hétvégén elméletileg teljesen szabad vagyok, ma megyünk csavarogni a lányokkal, akik közül csak Sunnyt és egy másik lányt ismerek, a többieket még nem..
Na pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése