2011. október 31., hétfő

gli ultimi punti..

Az utolsó bejegyzések.
Úgy érzem, ez innentől kezdve nem hiteles.. hisz nem Itália.. Olyan nagyon nem is kalandozás :) Na jó, nagyjából leírom még, hogy alakul a sorom, de azt hiszem hamarosan befejezem a blogolást (de ígérem, ha netán visszaterel a sors, folytatni fogom).
Szóval, hogyan zajlik az élet itthon..
Nos, zajlik is, - hisz még csak 2 hete vagyok itthon, de már 2x Pesten jártam. De közben elég sok a semmittevős nap, amikor csak lógok - nem szeretném ha ez sokáig tartana.. Igaz, azzal bíztatnak a dolgok, hogy nem fog. Szerdán felmentem a Corvinus állásbörzére, lett is egy interjúm péntekre a Hays-nél (közvetítő cég). És sok más cégnél kaptam bíztató válaszokat, illetve néhány helyen konkrét állásra tudtam leadni az önéletrajzomat..
A Hays-hez egy konkrét pozíció pályázása miatt hívtak be. A csaj már szerdán az állásbörzén gyorsan letesztelte  a nyelvtudásom (igaz olaszul nem beszél, de feltette a kérdéseket angolul, és kérte hogy olaszul válaszoljak :D). Tökjó volt, azt mondta utána hogy nagyon tetszik neki ahogy olaszul beszélek. Aztán pénteken érkeztem a gyönyörű Eiffel irodaházba, közvetlen a nyugati pályaudvar mellett gyönyörű hatalmas irodaház - ami a legdurvább, maga a cég, akikhez keresnek is ott van, ebben az irodaházban.. Ez már jó pont.. A cég egy nem igazán nagy multi, Keleten vannak központjai, Bangkok-ban a fő központ,. De Európában csak Pesten van jelen. Egy webes hotelfoglaló oldal szolgáltatóközpontja. És 2 nyelven beszélő ügyfélszolgálatos kell nekik.. Egy hátulütő van, 2 műszak.. 6-15-ig egy óra szabad, vagy 13-22-ig. Hát nem is tudom.. Lehet annyira nem is rossz.. (csak a koránkelés :S).
Az interjún elmondott a csajszi mindent a cégről, jól felkészített a következő körre, ami már a cégnél lesz (ha lesz). Írtam olasz tesztet, beszéltünk angolul.. És mondta ha esetleg ez nem jön össze, pályáztat máshová is, semmi para.. Már aznap délután láttam a honlapjukon a TATA-nál egy pozíciót ami naggggyon érdekelne (market research analyst), és írtam a közvetítő csajnak, hogy nagyon érdekelne ez a pozíció.. - viszont a kapcsolattartó a Hays honlapon láttam, ennél a pozíciónál nem ő, valaki más.. Vissza is írt gyorsan, hogy azt kéri ne jelentkezzek a honlapon a TATA-s pozícióra, majd keres ezzel kapcsolatosan hamarosan. Szerintem emiatt, hogy nem ő a kapcsolattartó, biztos ő maga akar kiközvetíteni.. Vagy ki tudja..
Szóval ez most nagyon jó, hogy a Hays-nél így "bemutatkoztam", náluk nagyon sok a többnyelvű állás.
Egyéb mesélnivaló, nem igazán, telnek a napok, próbálom rávenni magam az olaszozásra angolozásra, de kicsit nehézkes.. Valójában egy olasz üzleti nyelvkönyvre lenne szükségem, de nem igazán találok..
De nagyon csak "átmenet-érzésem" van, érzem, hogy nem itt lesz a helyem.. Csak ámulok bámulok a kisváros megszokott dolgain, hogy ki kivel, meg mennyire nem változott itt semmi.. Ez elől akarok menekülni.. Jó lesz Pesten, úgy érzem.. Már ezalatt a 2 nap alatt is rájöttem, ahogy fent jártam, hogy nagyon tetszik.. Már nem érzem azt amit régen, "kislány a nagyvárosban".. Szóval, Budapest, jövöööök :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nem emlékszem már, hogy hogyan bukkantam a blogodra, de nagyon tetszik, és leginkább azért, mert az írásaidban magamra ismerek. Olyan, mintha más leírná az érzéseimet... :)

    Nekem is ugyanazok a dillemáim vannak: álláskeresés vár rám, ha hazamegyek (au pairkedek Katalóniában) de már most félek tőle, de bírom benne, hogy sikerül jót találnom a szakmámban, munka mellett tanulás avagy sem, nyelvtanulás, utazgatni kéne, de nincs rá pénz, vásárolni kéne már mert már olyan rég nem vettem semmit se. stb

    Még egy ideig folytathatnád azért a blogírást, hogy mi lett a munkakeresés eredménye. Milyen munkát találtál, mik a kezdeti nehézségek a munkahelyen, milyen beilleszkedni stb. Érdekelne!

    VálaszTörlés
  2. Szia Adrienn,
    Hello au-pair társ :) vagyis ex :) Most olvastam a hozzászólásod, gondolom azóta itthon vagy és remélhetőleg jó pénzért koordinálod a nagy multicéged spanyol ügyfeeleit.. Én ezt csinálom, sajnos újabban egyre kevesebbet Olaszországra rétettek egy ilyen undorító projectre.. De amint látod, úgy túnik már nem olyan sokáig leszek itt.. Nézd az új bejegyzéseket :)
    Kíváncsi vagyok mi lett veled, remélem látod a hosszászólásom és mesélsz!
    Üdv,
    Greta

    VálaszTörlés