2011. október 23., vasárnap

a casa..

Itthon..
Hát hazaértem.. Itt vagyok.
Fura.. Az első hét igen betegesen telt.. Keveset mozdultam ki..
Péntekre azért összejött egy buli.. Jó volt, végre a barátnőkkel..
Nagyon vegyesek az érzések..
A lényeg, hogy ne húzódjon el ez a már nem ott, de még nem is életem új helyszínén.. Valamiért érzem és tudom, hogy nem fogok Félegyházán maradni.. Kinőttem,. annyira megszerettem a nagyvárosokat, és a karrier-igényeim itt nem megvalósíthatók.. Közben a két legjobb barátnőm azt mondják, nekik az a megérzésük, hogy az olasz kaland még nem ért véget.. Nem tudom.. Én nem érzek semmit.. Vagyis, azt hiszem, nem akarok érezni semmit, nem akarom gyászolni a hazatértem, próbálok nem gondolni arra, jajj milyen jó volt kint, mert nem jó semmire.. 
Arra koncentrálok, hogy végre előre haladjak, megcsípjek egy nagyon szuper melót, és szépen kialakuljon az új életem..
Közben mindenféle dilemmával szembesültem.. Pl, nyalvvizsga, tegyek, ne tegyek, középfok, felsőfok, az is dilemma, hogy merjek.e jelentkezni a felsőfokú, folyékony olaszos pozíciókra.. De jelentkezek, szóval, önbizalom már megvan, de nem ártana, ha ezt valami alátámasztaná :) És ki tudja mikor, mihez kell majd a nyelvvizsga, na erre gondolkozni kezdtem, akarok még tanulni is, sőt, a Félegyháza - Budapest viszonylatban való utazgatáshoz jó lenne ha lenne egy diákigazolvány, be kellene íratkozni valami suliba (ilyen kis apró fuvallattal indult), erre tegnap este találtam egy szakot, ami nagyon nagyon csalogat, főleg, hogy mesterképzés, levelező, de államilag finanszírozott (szóval ingyen lehetne egy mesterdiplomám) ráadásul nem akármilyen, nemzetközi tanulmányok - ami az angol önéletrajzomban annyira vagány lenne :D international relations :D
De közben az a baj, hogy nem tudom, jelenleg a versenyszférában való felvétel során hátrány vagy előny a folyamatban levő tanulmányok..
Igaz, ez februárban kezdődne, most kellene jelentkezni november közepéig, és ha februárig találok munkát, talán nem is kellene említenem, meg hát levelező, péntek délután-este meg szombaton van oktatás, de ki tudja.. Ez a baj, fogalmam sincs, a versenyszférában, a multiknál hogy veszik a saját tanulmányokat.. :S
Jah és 2 felsőfokú nyelvvizsgát kell produkálni a végére (2 éves a képzés), nah jó, az angol megvan, olaszból meg azt hiszem közel járok hozzá..
Szóval nem tudoooom, nagy a dilemma, szívesen fogadnék tanácsokat... :S
Az első most a munkahely, hogy megtaláljam a nekem valót, és elsősorban oda akarok koncentrálni, de közben nagyon szívesen tanulnék is.. Lehet tavaszig kellene pihentetnem az ötletet és jelentkezni a normál szeptemberben indulóra.. Hisz ki tudja még hova sodor az élet (ez Pesten lenne, a Zsigmond Király Főiskolán).
Vááá, nem szeretem az ilyen dilemmát..
Hisz most semmi másra nem szabadna koncentrálnom, csak a munka-projektre.. Mondjuk, csinálom is rendesen, az önéletrajzom - 3 nyelven már olyan gyönyörű, hogy jahhjj, és az excel táblám a jelentkezéseimmel egyre csak hízik és hízik.. Tényleg sok helyre beadtam már - és épp ezért kicsit furcsálom is, hogy még nem hívtak sehová.. Jövő héten meg kell törnie a jégnek.. Komolyan mondom, olyan szívesen mennék már interjúra :)
Nah majd jön, aminek jönnie kell.. Írok majd még néha néha, mégha nem is hiteles már így a dolog, hisz nem kalandozok és nem Itáliában :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése