2011. október 13., csütörtök

quasi finito..

majdnem vége..
Nagyon a végéhez közeledek..
Holnaptól kezdek pakolni.. 
A finálé örömére jól megfáztam.. Szép..
Nem vagyok toppon.. Ma reggel szép fotókkal indult a nap, Davide új képei, egy új csajjal.. Nem mondom, állatira feldobott..
Lehet hogy írnom kellene egy könyvet az olasz pasikról.. Sok-sok tapasztalattal rendelkezem a témában.. :S
3 típust tudnék megkülönböztetni:
1. az igazi szoknyavadász bastardo (ebből nagyon-nagyon sok van..). Aki előszeretettel falja a nőket, mindenféle szégyenérzet nélkül, vadul éli az életét és nem tud lentebb adni a szórakozási és hódítási igényeiből, úgy érzi ez jár neki...
2.a "ciao bella" ugyancsak nagy hóditó-ösztönnel bíró ragazzó, aki már kevésbé veszélyes, de azért a bókolás, és a hízelgés alapeleme, viszont érzelmesebb, szentimentálisabb..
3. a normális, korrekt olasz pasi (nah nekem ilyennel nem volt dolgom :D, de más példájából látva, létezik, csak ritka.. )
Jó persze, nem lehet így kategorizálni az összes pasit.. De én kb így tudnám összefoglalni a pasikkal való tapasztalataimat..
Úgy érzem sokkal jobban kategorizálhatóak, mint a magyarok, egyébként.. :D
Sok pályázatot elküldtem már otthonra, remélem a legjobbakat.. Lesz egy virtuális állásbörze is, amin online leszek, és nagyon bízom benne, hogy hamar jön az áhított lehetőség..
Próbálok pozitívan nézni a jövőbe.. 
Gondolkodtam, hogy írok egy olyan bejegyzést, hogy 'ami hiányozni fog Olaszországból", de úgy érzem, állatira lehúzna.. :) Így írok egy olyat, miért lesz jó hazatérni... 
Nos..
 - végre egy kis idő csak magamra, barátokra, lazításra, tanulásra és jövő-építésre.. jah és egy kis utazásra is, akár..
- süthetek pizzát (itt a lakásomban nem volt sütő..), jah és akkor lasagne-t is csinálhatok :)
- kibeszélgethetem magam a legfontosabbakkal :)
- nyitva áll előttem a jövő, bármit csinálhatok.. Bármikor kiderülhet hogy álláslehetőségem van Pesten, vagy Győrben, vagy Veronában (nah annak örülnék), vagy Bristolban -  és megint egy új környezetbe csöppenek
- niente hiszti, niente gyerekbőgés, niente követelőzés és feleselés..
- vásárolhatok (írtam már múltkor, nem vettem mostanában semmit, mert annyira sok a cuccom, nem akarom gyarapítani...)
- aktív társasági életet élhetek (amit Torinóban mulasztottam, be kell hogy pótoljam..)
- szoláriumba mehetek (itt horror-drága)
- elégedettséggel tölt el a tudat, mikor látom a szépen elegánsan öltözött irodából jövő-menő nőket, hogy hamarosan én is ilyen elegáns hölgy leszek :) - jah tényleg, csináltatni szándékozom egy új szemüveget, az office-viselet részeként :D
 
Most ennyi jutott eszmbe, de  lehetne sorolni, biztosan.. Azt hiszem ez a titka mindennek, a jó dolgokra koncentrálni, ezáltal szép jelent kreálni, valamint előre tekinteni, és hinni a mégszebb jövőben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése