2011. október 9., vasárnap

sto benissimo

nagyon jól vagyok :)
Végre, tényleg.. Teljesen..
Abszolut békében az úttal ami most rám vár.. 
Várom, hogy hazamenjek. Találkozzak a számomra fontos emberekkel, akiket az utóbbi 9 hónapban alig, vagy egyáltalán nem láttam.. Jókat beszélgessek. Pár napot édes semmittevéssel töltsek. Ugyanakkor belevessem magam a "jövő-projektbe". Állásinterjúra menjek. Érzem, hogy vár egy szuper meló valahol, szinte látom magam egy klassz irodában, ahol végre kamatoztatom az összes tapasztalatom, tudásom.
Várom, hogy utazzak. Prágába. Talán Londonba. 
Hogy folytassam a nyelvtanulást, a leendő munkahelyemen tovább fejlődjek. Már fontolgatom melyik nyelvet választom ha az olasszal végzek.
Jah és hogy vásároljak.. :D Nő vagyok a mindenit :). És az utóbbi időben semmit nem vettem szinte magamnak, félek a csomagolástól.. :)
Furcsa.. Annak ellenére, hogy nehéz időszakon vagyok túl, most tényleg "kiegyensúlyozódtam". Nem pánikolok már, csak bennem a teljes hit és bizalom, hogy minden szuperül fog alakulni.
Örülök, hogy végre egy ilyen bejegyzéssel szolgálhatok :)

"Az utazást választottam, amikor észrevettem, hogy az életem már nem olyan, mint egy folyó, amely a tenger felé igyekszik. Azért döntöttem így, mert körülöttem minden azzal fenyegetett, hogy megáll és egy helyben toporog. (...) Mindenki nap mint nap azt tapasztalja, hogy életének újabb és újabb fordulópontjához ér."
Coelho - természetesen :)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, h jól érzed magad, és hogy ilyen pozitívan fogod fel a helyzetet :) Nagy közhely, de igaz, h sosem lehet tudni, mit hoz a sors. Ki tudja, milyen kalandok várnak még Rád a jövőben... ;)
    Azért remélem, ha hazajössz, akkor sem fogod abbahagyni a blogolást! ;)

    VálaszTörlés