2013. március 26., kedd

my return

Sziasztok..
Úh de fura.. Újra blogolok.
Egyelőre nem mesélem el senkinek.. Egyelőre jó ez így.. Csak kiírom magamból amit gondolok..
Érdekes dolog ez, úgy érzem magam mintha most az törénne hogy elmesélem valakinek a dolgaimat azóta amióta abbahagytam ezt a blogot és hazaköltöztem.. Valójában, olyasmi..
Elöljáróban.. mi veérelt ide.. A változás szele talán.. A közelgő váltizások szele..
Kezdjünk mindent az elején - vagyis az utolsó bejegyzés után.
Nos, hazajöttem 2011 októberében. Decemberben már el is kezdtem dolgozni a British Telecomnál, mint service delivery - order manager, Olaszországra. Na igen a jó kis contact centerek világa.. De egyáltalán nem rossz.. Rengeteg tévhit kering a multi világáról, hogy kizsigerelő és szőrnyü.. Én ezt nem mondanám.. Nagyon szeretem a munkám (még ha az utóbbi hónaokban rendkívül stressztes és idegőrlő is..). Rengeteget fejlődtem minden téren ezalatt a 1,5 év alatt.. Beleírtve az interkulturális dolgok, nyilván szakmai téren és persze a nyelvtudás is. Ami, nemcsak a munkának köszönhető - vagyis, közvetve igen.
Az itt töltött első napokban már 'megismerkedtem ' online egy olasz kollegámmal, akivel aztán néhány hónap elteltével személyes találkozásra került sor.. Love at first sight.
Mostmár sok sok hónapon túl vagyunk majd egy év távkapcsolaton és a szerelmünk töretlen.
Úgyghogy jóideje új téma új izgalmak foglalkoztatnak - a jövő.. Nyilván örökkénem mehet így. Valójában, már jó ideje terveztük volna a kimenetelem, csak Marco 2 ház között volt, most költözött be az új lakásba.. Úgyhogy, most tartunk ott, ha lenne munka már mehetnék is... nah és itt a kulcsmondat.. ha lenne muka.. Iszonyat a helyzet Rómában a maunkaerőpiacon.. Sokkal rosszabb mint nálunk.. És én ott straniera vagyok, a nyelvüket beszélem de persze nem úgy mintha anyanyelvem lenne... Épp a hetekben akadtam ki folymaatosan azt éreztem, hpgy még annyi mindent nem tudok.. A lakással kapcsolatos munkálatokról társalogva csak néztem, gipszkarton, szegőléc és társai nem képezték a szókincsemet egyelőre... Nahmindegy is.. A lényeg hogy mármegint komoly változások előtt állok.. Hogy miként fog alakulni.. azt majd a sors hozza, - de mindenesetre majd beszámolok :) páá, Greta

2 megjegyzés: