2011. május 31., kedd

contenta..

Örülök.. 
Most beszéltem a torinói családdal. Engem akarnak.. Szuper.. Örülök, a napokban már megijedtem, olyan fura volt a szitu, úgy éreztem sokan vagyunk a kosárban, és még lecsúszok a dologról, és féltem, hisz elég jó lehetőség, pláne a saját lakás miatt, és a munkaidő.. Aztán tegnap skypoltunk egy kicsit.. Aztán ma megint. És ma mondták, hogy akkor úgy döntöttek, engem választanak.. :) És akkor ha én is úgy érzem minden stimmel, akkor elkezdenék értesítgetni a többi lányt, hogy nem.. 
Szóval szuper.. Június 12-én találkozunk, megyek hozzájuk megismerkedni.. Aztán attól függően hogy itt mikor tudok végezni, átköltözöm Torinóba, és onnan megyek majd haza látogatóba..
Örülök nagyon, szimpatikusak a szülők abszolut..
És mivel október elejéig lesz a móka nem olyan hosszú idő, hogy ha annyira nem is érzem jól magam hosszútávú szenvedés legyen.. Lehet hogy csak nincs összehasonlítási alapom, és azért gondolom, de az az érzésem, az én jelenlegi kölykeimnél csak jobbak lehetnek.. :D De tényleg.. Sokszor annyira neveletlenek az itteni gyerekek, hogy csak ámulok.. Kiköpi az ételt, felrakja a lábát az asztalra, összerágva visszateszi a húst a többi közé.. A megterített asztalra feldob egy nagy labdát.. Meg ilyenek.. Pedig neveli anyuka, rászól, de hiába.. a másik a lefekvés.. az este.. nem nyűgösek a gyerekek, nem ez a jó szó.. Ingerlékenyek.. fáradtak, emiatt ingerlékenyek.. Egy rossz szó, egy rossz húzás, már ordít.. De szó szerint ordít.. Borzalom.. Nameg a magánszféra, tudjátok, hű olvasóim mennyire hiányzik.. És ott meglesz.. Este 7, max fél 8-kor megérkeznek a szülők, ott vacsizhatok, vagy eljöhetek, majd bemegyek a kislakásomba, és nyugalom vár.. Nem visítozás.. Ma még 10 órakor vísított a kiscsaj.. Nah hagyjuk is..
Ezt a 2 hetet már kibírom.. Ha jól megy, és úgy tudjuk csinálni ahogy kitaláltam, akkor 2 hét.. ebből majdnem 1 Elbán.. Hű, fura ez, nemsoká vége a Milánói életnek. És jön egy új, egy másik, Torinóban.. Várom.. :) Új hely, új környezet, új emberek, új lehetőségek.. Új élet :) az mindig jó :)
Holnap elmegyünk Elbára, hétfőn érkezem, majd mesélek!!
puszi mindenkinek

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is sajnálom az ösztöndíjas lehetőséget...
    Másrészt nagyon izgi ez a torinos dolog, ahogy írtad is, sok új érdekesség vár. Az, hogy külön laksz a családtól, pedig szuper! Nagyon ritka sajnos az ilyen, pedig egészségesebb.

    Üdv.
    Kriszta

    VálaszTörlés