2011. május 30., hétfő

sono viva

Élek még.. Nem kötöttem fel magam az egy héttel ezelőtti rossz hírtől.. :D Csak nem működött a blogspot nálam, azt írta error, nem tudtam belépni.. 
De mostmár itt vagyok.. 
Szóval.. Meglehetősen jól feldolgoztam a Firenzés dolgot.. Azonnal ráálltam az új "mihez kezdjek magammal" projektre.. Igaz most megtorpant, de remélem a legjobbakat.. Nos kezdjük az elején..
Először is - a terv, hogy Firenze szeptembertől megengedte számomra, hogy a nyarat otthon töltsem, illetve így akartam csinálni.. Ez mint tudjuk bukott. Helyette van egy másik dolog (ami miatt a konferencián voltam), ami viszont még képlékeny, és valószínűleg szeptember-október tájékán lesz belőle valami. És amihez nagyon-nagyon tanulnom kell az olaszt (sőt az angolt se ártana még tökéletesíteni). Ezért döntöttem úgy, ha csak lehet, mégis itt tölteném a nyarat, hogy nyelvi környezetben legyek.. Az igaz, hogy itt a nyár, és ilyenkor lehet a legkönnyebben valami szezonális melót megcsípni. Csak épp ez a baj, hogy már itt van.. Kicsit késő van már ehhez.. Kollegina adta a másik ötletet, miért nem megyek még el egy pár hónapra au-pairkedni. Az ötlet hirtelen nagyon nem tetszett, de aztán arra gondoltam, mégis jobb mintha otthon ülnék, nem csinálnék semmit.. Így aztán elkezdtem keresgélni, és hipp-hopp találtam egy családot, Torinóban élnek, és éppen erre a 3 hónapra, június véétől szeptember végéig keresnek au-pairt, amíg az övék távol lesz. Angolul kell beszélni a gyerekekkel júliusban és szeptemberben csak napi 2-3 óra, augusztust pedig a Ligúr tengernél töltenénk. A legvonzóbb pontja a saját lakás, nem a családdal kell élni, hanem van egy kis studióapartmanjuk az au-pair részére. Nagyszerű. Már beszéltünk is a családdal. Most várom a választ, hogy jó-e nekik is a június 12 egy megismerkedésre, elmennék Torinóba. De már 2 napja várom, remélem nem csapták le a kezemről, mert ilyet aztán nehezen fogok ki még egyszer.. Nagy előnyöm, hogy már itt vagyok Milánóban, tapasztalatom van, és jól beszéltem angolul amikor felhívott apuka.. Szóval szorítsatok, mert ez jó lenne :)
Már megint nincs kedvem részletekbe bocsátkozni mi volt a héten, elég sokat dolgoztam, alig várom hogy befejezzem és letegyem a lantot itt :D Már unom.. Unom a kölykök állandó hisztiját, üvöltözését.. Jah tényleg, a lényeg, Torinóban is 2 gyerköcöm lenne, egy 4 éves kisfiú és egy 2,5 éves kislány. Apukát kértem hogy küldjön fotót - azt mondta megpróbál olyat találni, amin nem alszik Alberto. Yeeaaaaah jó jel.. :) Itt erősen hiperaktív kölykeim vannak, de a rendszeres olvasóknak nem kell bemutatnom :D
Néha picit pánikba esek.. Hogy már csak 3 hét.. És mi van ha nem találok semmit addig.. Megyek haza, ééés?? :S Úgyhogy még 1x mondom szorítsatok a torinói család miatt :)
Jah még egy, tegnap voltunk Comóban. Lenyűgöző, fantasztikus, gyönyörű hely. Simán odaköltöznék.. Társaságom is lenne :) Találkoztam egy - Como közelében élő kedves fiatalemberrel is :D - akivel már nagyon rég beszélgetünk mindenféle telekommunikációs eszközökön keresztül, de még nem volt szerencsénk találkozni.. Hát most összehoztuk.. 3 másik magyar lánnyla együtt elvitt minket néhány lélegzetelállító helyre.. És nemcsak azért, hanem amúgy is - szimpatikus volt, és nagyon humoros.. Nagyon. Pedig nem erre számítottam, párszor ellőtte azt a bizonyos pöttyöst nálam az utóbi hónapokban. És mégis, nagyon helyes volt. - jó persze talán csak a jó oldalát mutatta, de legalább van neki olyan :D legyünk pozitívak :D Invitált egy csomó további programra, és nagyon szívesen mennék is, de ez az utolsó pár hét már olyan zsúfolt, azért remélem össze tudunk majd hozni valamit, mert jó lenne.. :) 
Mi az a sok elfoglaltság.. Nyilván hétköznap nem érek rá, hisz én is ő is dolgzounk. Ez a hétvége máris kopp, mert megyünk Elbára a családdal, szerdától jövő hétfőig tart a program.. Aztán a következő hétvégén van egy buli-előjegyzés péntek estére és egy vasárnapi Torinóba látogatás - remélem.. Aztán lehet hogy a következő pénteken már indulás haza.. Vagy hét elején, nem tudom.. De semmi konkrétat nem tudok, majd a továbbiak döntik el, mikor tudok hazamenni.. 
Ez a helyzet.. Mostmár remélem működni fog a blogspot, és ígérem írok is ha alakulnak a dolgok!
sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése