2011. június 8., szerda

settimane infernali

Pokoli hetek.. 
Fárasztó zűrzavaros időszak lesz ez.. Egyre gyűlnek a problémák, stresszhelyzetek.. Hol is kezdjem.. 
Elba.. nem fogok tudni most erről a kirándulásról regélni.. Túlságosan azon vagyok már, hogy mi és hogyan lesz ezekben a következő hetekben.. Na jó picit írok Elbáról, aztán a zűrzavarról :D
Nos, szerdán koradélután elindultunk és este 10-re érkeztünk az Elbai házba. Az út úgy nézett ki, hogy le Genováig, aztán végig Ligúria, majd Toszkána, és Toszkána egyik tengerparti városából indult a komp (ami odafelé borzasztó rázós volt, elég rosszul voltam pedig nem vagyok érzékeny a tengerre, de ez...). Aztán 1 óra kompút után megérkeztünk Elbára ahonnan még egy fél óra autózásra voltunk. Ekkorra besötétedett, nem láttam semmit.. :) A ház - csak a szokásos - óriási, gyönyörű, kb 20 embert el tud szállásolni, hatalmas terasz akarom mondani teraszok és egy medence, kilátás a tengerre.. Szar, na.. :D 
Kiválasztottuk ki hol alszik (szerencsére jól elkülönített szobám volt, saját fürdőszobával..), majd alvás, mert már késő volt.. Csütörtökön csak a háznál voltunk, medence, ebéd, medence, vacsi ennyi. Pénteken és vasárnap mentünk hajózni (jah igen van egy hajójuk is :D), szombaton tengerpartozás volt, jah és aznap kagylót ebédeltem, és finom volt.. Ki gondolta volna :S :D
A gyerekek viszonylag normálisak voltak, vagyis így átlagoltam, mert a kislány a szokásosnál sokkal kevésbé volt hisztis, sőt, édes volt, a kisfiú meg, na azt hagyjuk. Simán rádkiabál hogy "mori!!" azaz dögölj meg, nemcsak nekem, a nagyinak is, meg ordibál hogy épp mit akar.. Kicsit már elegem van ebből, például kér valamit, és elkezded csinálni, vagy adni neki, de ha nem kapja meg abban a pillanatban, tripla olyan hangerővel rádüvölt.. Borzalom.. Más szituációkban, amikor meg te kéred valamire - menjünk induljunk fürödni, és szólongatom szépen, kedvesen, megintcsak rádordít hogy "miért vagy ilyen türelmetlen". Ki is a türelmetlen?? A kocsiban nem működik a DVD-lejátszója, elkezd ordítani, nem megy, nem megy, erre már kapcsolom ki az övem, fordulok hátra már megint megduplázza a hangerejét.. Aztán mikor megcsinálod amit kért, semmi köszönöm, de semmi.. Pedig mondogatják neki a szülei, nagyszülei, de nem képes megtanulni.. Szóval, kb hiába beszélsz neki.. 
Hazaúton beszólt a nagyinak: "elegem van ebből az unalmas idegesítő nagyiból".Simán közli veled, hogy idegesíted, menj el.. Jajj de visszaszólnék neki egyszer "hát még te öcskös".. Mikor aranyéletük van, állandóan viszik őket mindenfelé, mindent megkapnak.. A nagyi ezalatt a pár nap alatt csak rájuk elköltötte az én havi fizetésemet, mondhatom..
Nade be is fejezem a panaszkodást, mert már felesleges energiapocsékolás minden negatív gondolat, 1 hét és vége.. Remélem az új helyen aranyos, jól nevelt gyerekek várnak.. Nagyon szeretném.. Azt biztos, hogy egy dologban jobb lesz..
Itt - főleg eleinte de még azért most is előfordul - hogy nem tudok valamit amit mondanak hogy mit jelent, visszakérdezek, és emiatt úgy érzem kevés a tisztelet felém.. Mivel gyakorlatilag a gyerek tanít engem - de tényleg.. Torinóban másképp lesz.. Valójában a gyerekek "angol-tanítónője" leszek, folyamatosan angolul kell majd velük beszélnem, sőt, olaszul nem is beszélhetek velük.. Így ők lesznek rákényszerülve hogy megértessék magukat velem - angolul.. Kíváncsi vagyok hogy fog menni..
De alig várom.. Alig várom, hogy lemenjen ez a hét.. Egy merő stressz lesz az egész.. 
Ma jelentette be anyuka, hogy még el kellene mennem velük Liguriára, vasárnap délután, és 15. szerda körül, amikor megjön a filippin bejárónő jöhetnék vissza.. Ez több tényező miatt is pazar.. Egyrészt vasárnap megyek Torinóba megismerkedni a családdal. Délután akart indulni a család, de mondtam, hogy ez már 2 hete áll ez a dátum, nem tudok engedni ebből, mennem kell és kész.. Jó mondta rá anyuka, hogy akkor amikor hazaérek indulunk. A csomagomat össze kell raknom már reggel, azzal jönnek ők, és ahogy visszaérek Torinóból, jönnek az állomásra, és indulunk le Genova mellé. Szerdán visszajövök, szerintem egyedül, vonattal. Aztán szerda este meg csütörtök reggelem lesz összepakolni, teljesen és véglegesen, mindent, költözésre készen. Csütörtök délelőtt kimennem az állomásra és indulnom Torinóba. Ott eltöltöm a csütörtököt, és pénteket, és péntek este - ha minden igaz - indulás Torinó - Budapest.. Várom, nagyon.. 
Szóval gyönyörű lesz ez a néhány nap.. Gondoltam, az utolsó hetemen csinálunk pár aperitívót, búcsúkávézást, búcsúpizzázást lányokkal, hát nem. Még összepakolnom is pár órám lesz.. Szép.. 
Na jó ez van, így jött ki.. Az a lényeg, hogy hamarosan kezdetét veszi az új élet.. Önálló élet végre.. Keresem már a lehetőségeket, mit tudok majd csinálni amikor Torinóban leszek.. Suli vagy valami egyéb hasznos tevékenység.. Hisz gyakorlatilag 3 óra munkám lesz összesen..
Na jó most képtelen vagyok többet írni.. Kicsit stresszben vagyok :D 
majd jelentkezem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése