2011. június 12., vasárnap

cortissimo

Csak röviden.. helyzetet jelentek..
Mert nagyon fáradt vagyok, és olyan napok elé nézek hogy az szuper lesz.. :S
Nos fogalmam sincs mióta nem írtam..
Először is, pénteken megvolt - erre az időszakra szóló - utolsó bulim Milánóban. Jó volt nagyon, csak kár hogy kicsit esett.. 6-kor sikerült hazaérni.. Aztán 12-kor már a gyerekek ordítottak a szobám előtt, felébredtem, és nem tudtam visszaaludni.. Aztán délután nagy búcsú-ajándék-vadászat.. Este meg gyönyörűen elaludtam a notebook-előtt.. Ma Torinóban voltam a családlátogatáson.. Nagyon aranyosak, helyesek, szimpatikusak, csodajó helyen laknak, a központban, - a kislakás is szuper, ahol én fogok lakni.
Nagyon egyszerű emberek nem olyan csilliárdosok, mint az itteni család, de talán pont ezért jobb.. Már ami a gyerkeket illeti.. A szobájukban átlagos - normális mennyiségű játék van, nem 3 játékboltnyi, mint itt.. Nincsenek elkényeztetve úgy.. Nevelve vannak, nagyon is.. Minden egyes alkalommal, ha olyat csinálnak, rájukszólnak. Van délutáni alvás, este pedig 9-kor "bedtime". És nincs az egy órás altatási szertartás mint itt.. Szóval úgy érzem, kiegyensúlyozottabbak ennek köszönhetően..
A kisfiú ugyanannyi idős mint Fede, 5 éves.. Nagyon kis helyes, virágot szedett a parkban nekem, amikor hazamentünk hozzájuk, és mentek a délutáni alvásra, kérdezte hogy ugye itt leszek még mikor felkel, amikor pedig az állomásra mentünk ki, azt mondta el szeretne kísárni haza :) Ééééédes..
A kislány 2 éves . Picur mosolypanna elolvadok tőle.. Van még pelus, de nem gáz, nem bánom.. Őt mivel babakocsiban hordjuk, így egyszerűbb lesz kordinálni a gyerkőcöket menet közben, az egyik a babakocsiban van, az tuti :D
Ovik ott egy köpésre, a család lakása szintén.. Szuper hely.. Nah mit mondjak, jó lesz :)
Holnap elmegyek Ligúriára a családdal, elbúcsúzunk ott, szerdán visszaérek, pakolás, csütörtökön irány Torinó majd pénteken onnan Magyarország.. Nem várható bejegyzés, bocsi, azidőalatt szinte biztos nem.. De utána beszámolok..
hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése