2011. április 29., péntek

composito

vegyes.. összetett.. ilyen is olyan is.. :D
Ilyen lesz az a bejegyzés.. 
Hogy miért? Mert sokminden történt egy hét alatt, és sok-sok gondolat és hangulat is futott át rajtam ezidő alatt - amiből megpróbálok minél többet visszahozni...
Nos.. volt itt egy szülinapom.. Amit végül nem otthon ünnepeltem, mivel ténylegesen elmaradt a hazalátogatásom.. Bánom is, persze, mert jó lett volna már hazaugrani, találkozni sokmindenkivel, akit nem láttam már 4 hónapja lassan.. De egy fárasztó rohanás lett volna az a 2 nap.. szóval talán mégis jobb így.. Pláne hogy még mindig beteg voltam a hétvégén..Itt az újdonsült 2 barátnőmmel ünnepeltünk - nálunk, mivel megint magamra maradtam :) - majd elmentünk szokásos szórakozóhelyünkre.. egynek jó volt, úgy mondanám.. De sose azok a legjobb bulik, amikre rákészül az ember, hogy az lesz.. Nem szabad nagy ügyet csinálni egy-egy alkalomból, mert csalódás lesz ha nem úgy sikerül - inkább minden napot úgy kell élni, mintha ünnep lenne.. Jajj de költői volt ez.. :D
Nos, tehát a hétvége jó volt, hát még milyen jó lett volna, ha a család a megbeszéltek alapján csütörtökön megy el, és hétfő este vagy kedd délelőtt jön haza - így mondták még előző héten.. Ehhez képest péntek délután mentek el, és már vasánap délután meg is jöttek - de legalább anyuka megejtett egy "hé jövünk, szedd össze magad és a lakást" telefonhívást.. :S De ez rossz volt, már úgy megszoktam a jó kis önállóságot, - és a lakás egésze feletti uralmat.. :D
A hétfő és kedd meghatározó eleme volt az "elegem van ebből a semmittevésből, normális munkát akarok és autonómiát".. Az autonómiát csak a lakás-témára értem, nem vagyok korlátozva, bármikor bárhova mehetek.. Az együttélés tekintetében viszont kényelmetlen az, hogy mindig fülelek, merre vannak a gyerekek, - az utóbbi hetekben - szerintem mostanra szerettek meg igazán - mindig le akarnak stoppolni, játszak velük, hova megyek stb stb.. És hogy mondod a gyereknek hogy bocsi, most nincs munkadőm..?? :S 
Most volt egy majdnem egész hetem, mikor szinte egyáltalán nem dolgoztam, vagy alig-alig.. Biztos ez hozta ki belőlem erősebben a munkával való problémákat.. Vagyis annak hiánya :D Nem mintha sokkal jobban lennék, amikor "dolgozom".. Vannak idegesítő szituk, de még mennyire.. Tegnap a kislány "játszunk olyat, hogy gyönyörű hercegnőt csinálok belőled".. Persze a szobámban a sminkes cuccom köszönte szépen.. Meg én is.. telekeni ilyenkor a fejem mindennel, óriási, komolyan.. Körülbelül a felét nem hagyom, de nem mondhatom mindenre hogy neee, hagyjál már, mert akkor utálva vagyok, hogy velem nem lehet játszani.. Szóval meg kell húznom egy "jut is marad is" határt.. Akkor befújkált valami iszonyat büdös parfümmel, ettől bűzlök most is.. :D Próbálom viccesen felfogni, de sajnos néha nem megy, és a hátam közepére kívánom a dolgot.. Pláne tegnap amikor 8 órát dolgoztam.. ok ebből volt egy mozi, ami mondjuk szórakozás, de a többi.. este 8 körül anyuka lelépett, és 9-kor jött a nagyi, hogy altatja a gyerekeket.. A gyerekek nem akartak aludni.. A nagyi szemforgatásait már igen látványosak voltak.. Majd hazaért anyuka 9:45 körül, amikor is a gyerekek még mindig fent voltak, na az ő fejét is láni kellett volna.. Úgy érzem, hiába, persze saját gyerekeik, nagyon szeretik őket, de ő magukat is fárasztják.. Csak nem értem ezzel az esti rutinnal kapcsolatban, miért így csinálják?? Miért nem szoktatják rá a gyerekeket, hogy nincs hiszti, 9-kor lefekvés és kész.. És akkor nem 10 meg 10:30-kor sikerül lefeküdni az 5 éves gyereknek.. Miért van ez az altatás-szertartás - mert hogy még mesét olvas anyuka az OK, az szép és jó, de addig bent van a szobában, míg el nem alszanak, ha egy óra, akkor egy óra.. Miért kell megvárni, hogy elaludjon.. És ha ennyire probléma az este meg az elalvás, nem kellene-e utánanézni, mitől lehet.. Esetleg a tonnányi cukros édességtől amit a nap folyamán megesznek? Talán csökkenteni kellene.. Vagy az au-pair kollegina által ajánlott módszer, egy hétig hagyják őket addig fent lenni, ameddig akarnak, majd reggel iskola, halál gatyák lennének, talán megtanulnák, hogy jó, ha időben lefekszenek.. Habááár, a kiscsajra szerintem ez se hatna, SOHA nem fáradt.. elmondhatná hogy csinálja. :S Én most vagyok a "mindig aludnék", kimerült fázisomban.. Felborítottam a rendszert a bioritmust, elcsúsztattam, eddig éjfél körül feküdtem - ami eleve már több mint ami otthon megszokott volt - és ha suli van 7 ha nincs 8 körül keltem. Most 1, fél 2 körül fekszem le, és 9:30, 10 körül kelek.. Borzalom.. csak 2 óra de úgy érzem elcsesztem a napom ettől.. Szóval vissza kellene rendeznem a mindennapokat.. Csakhát, ahogy este 10 körül végre beérek a szobámba, úgy élvezem, hogy facebook, chat, egy kis kikapcs, hogy teljesen belemerülök.. Jövő héttől újra lesz suli, megpróbálok visszaállni a rendes kerékvágásba..
Itt a hétvége, de még elég zűrös, hogy alakul.. Úgy volt, hogy kirándulunk, de nem biztos hogy jó idő lesz.. Hát meglátjuk.. 
Írok - ígérem, nem csak egy hét múlva :)
buon weekend - szép hétvégét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése