2011. április 22., péntek

malata..

beteg..

Sajnos vasárnap óta beteg vagyok.. Nem birok kimászni belőle, megfáztam egy hete, amikor úgy visszaesett a hőmérséklet és fújt szél, most azt bűnhődöm.. Elég gáz.. Főleg mert itt a szülinapom, illene megünnepelni rendesen.. Dehát így??
Nah megpróbálok visszamenni az időben.. Szóval lezajlott első önálló, magányos (a szó jó értelemében) hosszú hétvégém.. Imádtam, nagyon jó volt.. Nem akarom huszadszorra leírni, de egy megváltás lesz Firenzében az önálló lakás.. :D (apropó Firenze, megkaptzam a visszaigazoló emailt, a formai kritériumoknak megfeleltem, a döntésről értesítés június első hetében várható.. szóval jó soká :S Istenem de jó lenne már tudni..).
Szóval jó volt a hétvége, aztán vasárnapra megjött a betegségem, meg a családom is :D
A héten igen keveset dolgoztam mint ahogy azt már megszokhattuk :D és hétfőn a sulit is kihagytam mivel tényleg nagyon rosszul voltam..
Aztán gyorsan eltelt as hét, már péntek van..
Hű de tartalmas vagyok ma :D
Nah jó megpróbálok kicsit facsarni magamból valami használhatót..
Tegnap borzasztó üres napom volt.. Alig csináltam valamit és ez borzasztóan elkezdett idegesíteni.. Mostmár tényleg ki vagyok éhezve egy kis rendes munkára, kihívásokra, feladatokra.. Jó ez persze, mert nagyon dolce vita, de néha előtör belőlem, a karrierista törekvő énem, és annyira vágyom egy kis elismerésre, sikerre.. Persze annak az alapjait építgetem folyamatosan, de az építkezésben is el lehet fáradni.. Még jó hogy nem több időre beszéltük az au-pairkedást a családdal - ők a nyarat mindenfelé távolt töltik - így ezért pont csak június végéig kellett nekik au-pair, még lehet hogy egy picivel előbb is végzek, mert mindenféle táborba mennek a gyerekek.. Június utolsó vagy utolsó előtti hete várhatóan az utolsó.. Szóval, 2 hónapom van még..
Legközelebb összeszedettebb leszek ígérem, bocsiii
ciao ciao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése