2011. április 7., csütörtök

un po' giu

Egy kicsit lent.. Azaz voltam már jobban is..
Csak a szokásos.. a normális munka hiánya.. Ez az átka hogy 5 év iroda után kezdtem az au-pairkedést, hisz egy frissen érettségizett vagy bármi más iskolát végzett leányzó egész másként élheti ezt meg.. Én fix napirendhez voltam szokva otthon, a 8-tól 4-ig melóhoz, és hogy utána szabad vagyok.. Most nagyjából fordítva van, vagyis nem, az túlzás, most összevissza van.. Ma reggel tudtam meg, hogy "valamikor délután" "valószínűleg" szülői értekezlet lesz, erre az időre kell majd a kislánnyal lennem. Erre kiderül délután, hogy mégse, mégis szabad vagyok - na jó, ilyenkor már hogy csináljak programot, hát gondoltam tökéletes idő a tanulásra. Erre jön a kislány, hogy játszunk, meg jajj de szép a tollad, nekem ajándékozod, meg jössz velünk a parkba.. És ilyenkor dönthetek a két alternatíva közül, jófej leszek, elmegyek velük a parkba, vagy - mivel munkaidőn kívül vagyok - tanulok, kikapcsolódom, maradok itthon. Ez a bajom, a szabadidőm persze lehet szabadidő, de ez itt nem így megy.. Érzik a gyerekek, hogy szívesebben választom a szabadidőmet mint őket, sajnos.. Múltkor meg is kaptam "állandóan a barátaiddal elmész".. A kicsik így beszólnak..A szabadidőm eltöltésére.. persze ők nem értik, hogy ez nekem munka..)
Na ez az ami nem tetszik nekem..
Meg olyanok például, amikor a kisfiú fáradt és degeneráltan viselkedik, dierkt kiveri a kezemből a tányért, és az olivaolajos tészta a kedvenc bézs színű nadrágomra zuhan.. Yeaah.. (amúgy nagy nehezen de kijött.. asszem, legalábbis, vizesen nem látszott..).
Szóval hiába, rugalmas, alkalmazkodó személyiség vagyok, e téren nem működik..
Alig várom, hogy újra normális munkát csináljak, fix munkaidőben, este pedig ne a gyerekordítást halljam, csak vacsizzak a TV előtt (amiben nem a Fanta Genitorit kell néznem..:D)..
Ok, másrészről gáz hogy panaszkodom, mert au-pair viszonylatban aranysorsom van - de mint kiderült, ebből nekem ennyi elég lesz.. 24/13.. Azaz a 13. héten járunk a 24-ből.. Durva..
Bocsi a panaszkodásért ilyen is van :S
Legközelebb pozitívabb leszek, ígérem.. :)
De legalább szép az idő..
üdv a napfényes Itáliából :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése