2014. január 3., péntek

Új Év - Új lendület


Hm ilyen nagy gyakorisággal sem blogoltam mostanság.. :)

Boldog Új Évet Kivánok mindenkinek!

Furcsa változásokat érzel a levegőben. Az eddig utált januárnak most egész más illata van olyan igéretes és kellemes.

Valamiért azt érzem most érek meg egy csomó mindenre. Most kezdek leválni a félelmeimről, amiket addig annyira hűségesen tartogattam és dédelgettem..

Elkezdtem poyitivan élni.

Tegnap este a szülőknél voltunk, és még Marco nagybátyják családja is ott volt egy barátjukkal, na ez a hölgy tegnap megdicsért, hogy nagyon szépen beszélek olaszul, hogy tanultam meg. Rég nem kaptam ilyen pozitiv feedbacket.. Azért mert kezdtem bezárkózni.. Volt egy kát olyan szituáció ami kellemetlen volt számomra - amikor egy személy körülirására olyan szót használtam ami annyira nem használatos, és akkor Marco cseppet sem gátlásos unokatesója harsány vihogásban tört ki majd ismételte a többieknek hogy mit momdtam nagy hahotázva.. Hát köszi.. Na egy pár ilyen dolog egy fél éve tudat alatt is blokkokat krealt bennem és nem tudtam mostanság nyugodtan és felszabadultan társaságban lenni. És ez tegnap este megtört, nagyon jó érzés, végre..

A munkában is azt érzem, el fog jönni, nem is soká az én időm, talán enm véletlen hogy pillanatnylag ennyire nyugodt a melóm, - hogy legyen időm keresni kutatni és nyomulni.. Igy is teszem. Óriási ez a város és tudom, hogy menni fog..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése