2014. január 20., hétfő

looking forward

Kezdek egész pozitívan nézni a jövőbe :)
Mostmár szinte 100 %, március 1-én irány Róma, nagy bőrönddel. Apropó, meg kell vennem a jegyem + baggage :) Jujj de furi.
Minden egészen jól alakul, megkérdeztem a bankomat tranzakciókról egyebekről - a telefon szerződésem éppen február közepén jár le - azt le tudom mondani.
Van pár A és B terv, hogy mit csinálhatnék - ezeket ha komolyabbá válnak majd részletezem.
Lassan kezdhetek rendszerezni dolgokat - hisz a lakást bátyámra hagyom..
Szóval, alakulnak a dolgok szépen.
Még 2x fogok repkedni oda vissza mielőtt végleg kimennék. Aztán remélem, olyan másfél 2 hónapig egyáltalán nem kell reptér közelébe se mennem.. Hmm de jó lesz.. Teljes hónap nem telt el az elmúlt közel 2 év alatt hogy nem repültem - és gyakran havonta többször is repültem.. A szeptemberi hónapom volt a csúcs mikor is megjártuk marcoval Görögországot, majd voltam kint Rómában, és a hónap vége felé Londonban a workshoppon..
Ideje egy kis állandóságnak :)
Nem is tudok most sokminden másról beszámolni. Next time..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése