2014. január 7., kedd

Megtanultam...

Mennyi mindent tanultam az elmúlt években. Nem lexikálisan, hanem úgy az életről. Tapasztaltam, edződtem és változtam.
Folyamatosan változtam, nagyot léptem 2011 kezdetén, illetve már 2010 második felében - amikor is kezdtem ezt a blogot..Kilé
ptem a komfortzónából és óriásira feszítettem a határaimat.
Rengeteget formáltak rajtam a sikerek és a kudarcok, az élmények amiket megéltem.
Ami utat bejártam, a kinti kaland, a hazatérés majd a Marcoval való megismerkedésünk - ez mind olyan kerek történet. Marcoval hihetetlen boldogok vagyunk együtt. Csak nem szabad erről megfeledkezni.
A jó dolgok ott vanak körülöttünk - csak hajlamosak vagyunk inkább a rosszakat észre venni.
Mint ahogy, órákat tudtam panaszkodni arról, ez a munkahely mennyire nem becsült meg engem, holott legalább ugyanannyi ellen-példát tudok felmutatni, ami az ellenkezőjét igazolja. A legpozitivabb éléményem a Mastercardos pár hónap, ahol folyamatos pozitiv megerősítésekkel nyomtak és ösztönöztek, igazolva hogy amit csinálok, az jó. Kihívtak és kiutaztattak Londonba - ilyen munkával kapcsolatos utazásban holott csak a team leaderek voltak még csak hivatva. A project manager a mai napig rendszeresen rámír, és nem munka miatt hanem boldog új évet kivánni, - és közölni, még mindig nagyon vár vissza.
Na és visszakanyarodva Marcora - őt is a cégnek köszönhetem, hogy megismertem.
Hajlamos vagyok másokhoz viszonyítani a dolgainkat - minthogy ez vagy az 5 hónap után kiköltözött a párjához vagy neki meg neki meg születik a közös gyermekük.. Kódolt panaszkodás és a 'nekem miért rosszabb' érzések, de el velük, - ugyan, nem mérhető az, mennyire töretlen és mély ami köztünk van Marcoval.
 
 
Megtanultam egy csomó mindent az emberi kapcsolatokról, barátságokról főleg, de még nem mindent.. Még mindig van pár kérdőjel a fejemben.. Vajon a töretlennek tűnő barátságok nem léteznek? Vagy csak nem derült még ki hogy töretlenek? Természetes hogy nem várhatjuk el az idő múlásával ugyanazt a színvonalú kapcsolatot, de mi az ami áthidalható és mi az ami azt jelzi, már nem lesz ugyanaz a dolog? Azt viszont megtanultam, bárhol ott rejtőzhet egy olyan ember aki kedvessá vélhat számunkra. Lehet hogy csak pár hónapig lesz jelen az életünkbe, de a lényeg, hogy belekerült, mert bele kellett kerülnie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése