2011. július 26., kedd

terremoto

Földrengés.. Az ám, komolyan földrengés volt, 4, 6 erősségű, ami nem is gyenge... Itthon tanultam épp, egyszer csak elkezd rázkódni, rengeni az egész ház.. Itt fent a 4. emeleten pláne durva ez.. Fél perc lehetett, kicsit pánikba estem, majd mikor vége lett, kimentem az erkélyre hallottam az utcán, mindenki ezt beszéli, tehát nem csak képzeltem...
Aranyos volt kedves, írta az smst utána, hogy éreztem a földrengést, minden OK?? :) Előző nap, vasárnap meg volt nekünk is az első "összezörrenésünk". Pedig mindketten nagyon nyugodt természetű emberek vagyunk.. De picit kiakadtam.. Igazából elbeszéltünk egymás mellett. Nem mondta konkrétan mit tervez, én nem tudtam, azt gondoltam - ahogy szoktunk késő este talizunk.. Erre ír koraeste hogy épp most vásárolt be, pihenjek, aztán tali. Erre én, jó, akkor még megnézem a született feleségeket, fél 9-től, aztán OK. Erre ő. hogy akkor kevés időnk lesz, mert neki jön egy haverja 11-kor motorfutamot nézni.. Nah erre én kiakadtam, köszi akkor hagyjuk.. Aztán mondta hogy így gondolta, hogy csinál vacsit, találkozunk koraeste, aztán jön a haverja maradhataok, vagy hazavisz, ahogy szeretném.. Csak ezt nem közölte ilyen egyértelműen, konkrétan a haveros részt egyáltalán nem tudtam előtte, meg igazából a vacsit sem, ezért gondoltam, hogy még otthon desperate housewives-ozok.. 
Nade aztán tegnapra minden szépen elsímult.. Taliztunk, és félretettük, azt mondta nem szeretne többet veszekedni velem.. Én sem.. 
Érdekes.. Az az érzésem, hogy Davide-nél ideálisabb pasit keresve se találhattam volna.. Mert olasz, igazán, benne van az olasz sármos viselkedés, de közben nem a "ciao bella" - szoknyavadász típus.. Ez eddigi pasiknál mindig észrevettem, 2 nap után tesoro (kincsem), meg hasonlók.. Az olyanokból arra tudok következtetni, hogy ilyen típus, hódító, szereti kábítani a nőket.. Davide nem ilyen.. A közkedvelt közösségi portálon se látni semmi gázosat, nem úgy mint egy-két korábbi pasinál, akit megismertem, minden nap valami nő és kedves post-jai jelennek meg az adatlapjukon.. És 600 ismerősből 520 nő, 80 pasi :D
Tudom, apróságok, de számít.. :)
Hű, holnapután indulás a tengerhez.. Vegyes érzelmekkel indulok neki.. Jó is lesz, mert szép helyen leszek, igazából majdnemhogy nyaralok, de közben picit mégis dolgozom, és hát Davide.. :( 
Laurának elmeséltem a randikat, és mondta is, jaaaajjjj, és pont most megyünk el, szegééény :) Azt is mondta, ha bármikor jönne hozzám, jöjjön nyugodtan augusztusban..
Szerencsére van ez a mobilstickem, aminek köszönhetően augusztusban is írok, és jelentkezem.. 
A következő bejegyzés már onnan lesz :)
hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése