2011. július 8., péntek

quasi 2 settimane

majdnem 2 hét..
Bizony.. majdnem 2 hete itt vagyok, olyan fura, szalad itt is az idő.. Főleg mert elégedett vagyok, élvezem a napokat..
Akkor is, ha ezekben a napokban sokkal többet kellett dolgoznom, mert Annina lázas volt hét elején, így nem ment suliba.. Tegnap egész nap vele voltam. De nem volt gáz.. Egy 2 éves gyerkőc önmagában főnyeremény.. Ha a bátyja jelen van, persze mindjárt jönnek a butaságok, egymás piszkálása, és ebből adódnak gondok.. De tegnap lady's day volt :D 
Reggel átmentem, kértem egy takarót, és kimentünk Anninával a parkba.. Eltöltöttük ott a délelőttöt, majd pici séta - eközben elaludt - így egy padon én is megálltam pihizni, és csak néztem, ahogy édesen alszik.. Már most imádom ezt a picúrt mi lesz később.. :) Aztán hazafelé menet a szomszédokkal futottunk össze, de nem a mi utcánkban, kicsit távolabb, őket nem ismertem eddig, csak Annát ismerték fel. Aztán bemutatkoztam, beszéltünk kicsit, majd hazamentünk. Megebédeltünk, és bedugtam az ágyba, délutáni alvásra. Jó 2 órát aludt, addig én neteztem, elvoltam. Délután elmentünk egy újabb sétára, itt a környékben. Vettünk Kinder Buenót, - ahogy bevittem a supermarketbe, letettem a babakocsit, és a kezemben vittem be, kérdeztem a pénztárnál, hogy ott hagyhatom elöl a babakocsit, erre a pénztárosnő: a babakocsit vagy a picit is? erre én neeem, csak a babakocsit :D - erre a nő: még jó mert el is vinném a bébit :D Mert olyan cuki :). A boltban semmi nyavajgás ezt akarok, azt akarok, én ajánlottam neki a Kinder Buenót, és nagy szemekkel nézett rám, és mondta "Grazie" :D Azt hittem felzabálom :D
Aztán kimentünk a folyópartra enni.. A padon ülve utánozni próbált, keresztbe akarta tenni a lábait.. Haláli volt :)
Szóval nem vettem rosszul, hogy egész napos melóm volt, mert igazából majdnem ugyanazt csináltam, mint amit egyedül csináltam volna.. Csak megcsodáltak minket az utcán 150-en Anninával.. Nah jó, Anninát csodálták meg :D És, már megvolt az első kérdés, enyém-e.. :D 
A mai napom viszont az elmúlt kettő miatt szabad :) Vásárlás, filmnézés, pihenés, este pedig pizzázás, Laura mondta tegnap hogy mennek pizzázni, menjek velük este nyugodtan.. Miért is ne, szeretek velük lenni :)
Jah, a héten megvolt a második randim, amin megkaptam az olasz-tudásomra vonatkozó eddigi legszebb bókomat, azt mondta a ragazzom, hogy néha fel se tűnne neki, hogy nem vagyok olasz, olyan jól beszélek.. Nagyon örültem :) A srác egyébként sziciliai, helyes, jófej, elsőre nem mondanám igazán ez esetemnek, de jól éreztem magam vele.. Ittunk egy italt itt a nagy téren, majd motoroztunk :) Jó volt.. :) Találkozunk még :)
Nah szóval minden OK.
Írok majd mostmár viszonylag rendszeresen, kedves olvasóim :)
hali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése