2013. április 30., kedd

egy szép áprilisi hét Rómában..

Sziasztok újra,

Megint kedd van, hát írok :) Lehet beveszem ezt a keddet mint blog-nap :)
Egy hetet voltam Romában szerelmemnél onnan dolgoztam.
Kisebb technikai problémáktól eltekintve egész jól ment, jól éreztem magam az irodában és minden OK volt. A legnagyobb hír - ami végül füstbe ment de nem örökre azt hiszem az biztos - hogy állásinterjúra hívtak.. Egy kis telekomunikácios cég (international) de Romai HQ-val, és Network Operation teambe keresnek embereket. Elküldtem a CV-m, rögtön vissza ís írtak, hogy szerveznek interjú időpontot. Szoltam hogy 24- 29 között nekem jó lenne - írtak, 29-én délután 5-kor várnak (nem mellesleg az irodájuk a Trevi kúttól 200 méterre van amitől egyik szemem mosolyog másik megrémült. Biztos sokáig egy élmény ott dolgozni ahova mások nyaralni mennek (ehhez hasonlót itt Budapesten is érzékelek néha amikor a Szabadság híd / Citadella környékén járok..). De ugyanakkor élhetsz a világ legismertebb leggyönyörűbb városában, lehet hogy távol vagy a csodáktól.. Mint Marco, valójában a lakás a nagy körgyűrű vonalán van a város legszélén, az iroda egy 10-15 perces motor-útra szintén lülvárosi rész.
Azt hiszem irtam már egy párszor a tömegiszonyomról - na az Roma központjában gyakori tünet lehet :D És hát, vagy egy jó 30-40 perces motorút vagy 50-60 tömegközlekedés tűlünk.
Nade, eszem ágában sincs ezen problémázni. Ha valami jó ajánlattal találnak be, csak szépséges hálát adok az égnek és ámen.
Jah és hogy miért ment füstbe az interjú - tegnap délelőtt írt a hölgy, hogy sajnos a director sickness miatt távol van így halasztanunk kell az interjút - új időpont egyelőre nincs. Én szóltam, hogy most visszajövök Magyarországra és május 9 körül, vagy azután fogok visszamenni. Kedves volt a csaj írta hogy rendben és még egyszer elnézést.
Hát meglátjuk.
Egyre feszítettebb a helyzet, ez a kilátástalanság még mindig nagyon felemésztő.
Már Marcon is érzem - ő sose aggódik vagy problémázik. Most kérdezte a hétvégén, hogy mikor jár le a szerződésem? És mit mondtak?
Semmit. Semmi konkrétat.
Egy fix választ ki fogok kényszeríteni május végéig legkésőbb. Azért ez nem korrekt velem szemben - mindjárt lejár a szerződésem és aztán kopp.
Hát mára ennyi. Nem túl szép de ez van..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése