2014. augusztus 19., kedd

hopeful

Ujra Rómában.
Próbálom épitgetni az életem.
Ma a lehetetlennel ellentétben jó álláshirdetéseket találtam (augusztus 19-én Olaszországban ez majdhogynem lehetetlenül hangzik :D). Eleve is, de augusztus derekán meg aztán..
Van Order Entry Telecom pozi ami nagyon menne a profilomhoz, a Randstad toboroz. Aztán, a Haysnél Shipping Assistant pozi, szintén szimpi.
Van most egy Help Desk is, valami multinál, ráadásul a GI Group toboroz, az a cég ahol a torinói anyuka is dolgozik. De a felső kettő sokkal jobban hangzik..
Szóval, CV-k küldve, és várom a fejleményeket.
Azt hiszem, az elmult hónapokban, habár kerestem, valamiért kicsit lemondóan közelítettem ehhez a meló keresés dologhoz. Most törögetem magamban a jeget, és pozitivan nézek előre, össze fog jönni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése