2010. december 29., szerda

..non vedo l'ora..

Újabb olasz kifejezés, ez annyit tesz: "alig várom".. Alig várom, hogy teljen az idő, és induljak. Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz ott lenni.. Még rengeteg intéznivalóm lesz, úgyhogy jó lenne belevetni magam..
2 hét múlva lesz az utolsó munkanapom is, ezt szintén alig várom :D
Érdekes azért, hogy majdnem 5 évet töltöttem itt. Sok volt, így a végére már nagyon sok. És végre tényleg közel vagyok a biztos változáshoz. Nincs más dolgom, mint hozzászokni, hogy ott egész más életet fogok élni, két nap nem lesz egyforma. Alig várom, hogy lássam a gyerekeket, a képen nagyon édesek, majdcsak így lesz a valóságban is..
Mivel hamarosan lezárunk egy évet és elkezdünk egy következőt, ilyenkor jó picit elgondolkodni, mi is történt idén.. Az én 2010-em gyönyörűen két részre osztható, de az év mindkét felére igaz, készültem valamire, terveztem valami új dolgot.. Az első nem jött össze, talán pont azért, hogy jöhessen a második. Az első félében korántsem voltak olyan "távoli" terveim, kivitelezhetőnek és reálisnak tűnt, amit akartam, de nem sikerült véghezvinni. Aztán jött a nyár, és ezzel együtt egy még nagyobb dolog, ami most oda vezetett, ahol jelenleg tartok. Annyira érdekes, hogy már több mint 2 éve kezdtem el olaszul tanulni, de akkor még nem gondoltam hogy hová vezet. Csak hobbiszinten tanulgattam a szavakat, a nyelvtant, anélkül, hogy nagy tervem lett volna hozzá, aztán egy nyaralás elhozta azt is..Én, aki értetlenkedve néztem a külfödre kiözönló fiatalokat, nem gondoltam, hogy engem is utolér. Igaz, nálam konkrétan maga az ország a vonzóerő, nem mennék bárhová, csak és kizárólag Itália :). Máshogy érzem ott magam, sokkal jobb minden, mivel az, ami ott körülvesz egy teljesen más világ, olyan világ amit nem vett be a pesszimizmus, a szomorúság és a keserűség. Pedig nem a Kánaán ez sem, csak más az életszemlélet, mondhatni, nem azért élnek, hogy dolgozzanak, hanem azért dolgoznak, hogy éljenek. Ez az amit meg kell tőlük tanulni..
Szóval, jöjjön 2011, ami számomra mostmár tényleg a változás éve lesz, amikor is a tervek valósággá változnak át.. És ki tudja még mit hoz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése