2010. november 25., csütörtök

újabb kaland..

Holnaphoz egy hét múlva újra útra kelek.. Jöhet egy következő kaland, ezúttal Észak-Olaszországba. 25.-e van ma, tehát pontosan egy hónapja érkeztem meg a firenzei utamról. Igaz, a napok itt is gyorsan telnek, de összességében nézve nem azt érzem, hogy egy hónap telt el, hanem legalább kettő. A jövő heti látogatásom után kiderül, hogy januártól mi lesz. Nagy valószínűséggel hosszú időre térek vissza majd a nagy Itáliába, és egy egészen más életet fogok élni, mint eddig.. Rengeteg szabadidővel, kevés munkával - amit munkának aligha tudnék nevezni - és sok-sok nyelvtanulással. Új emberekkel, egy új városban, egy új lakásban, egy új szobában, egy új környezetben, egy teljesen új és másmilyen világban.
Amikor megfordul a fejemben, hogy vajon ez eddig miért is nem jutott az eszembe, kicsit sajnálom, hogy az utóbbi 2-3 évem úgy telt, ahogy. Jó, inkább kettő.. Mert lediplomáztam, gyűjtöttem egy kis pénzt és munkatapasztalatot. De az utolsó másfél év.. Azt sajnálom..
Mostmár mindegy, az a lényeg, hogy eljutottam idáig, és képes vagyok leszállni a "döglött lóról". Biztos oka van annak is, hogy így alakult.. Éppen ott van valami dolgom, küldetésem, Novarában :)
Egy biztos, már most tele vagyok izgalommal, nem telik el nap hogy ne gondolnék az "új életemre".Azt hiszem, túl leszek még az elkövetkezendő egy hónap alatt egy néhány "Te jó ég, mit csinálok én?", "Biztos jó ötlet ez?" és "Most mi a fenének megyek én oda?" jellegű parán. Dehát, mégicsak ezt akarom, az pedig, hogy az aggodalom ilyen érzéseket vált ki, azt hiszem természetes..
Csak jól sikerüljön a jövő hétvége..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése