2013. május 28., kedd

from Rome..

Azt gondoltam nem fog működni innen a blog, mert a facebook is le van tiltva.. erre tessék.. 
Na újra itt. 
Vagyis, még itt. Romában.
Ez az utolsó napom ezalkalommal, este felülök a repcsire és irány Budapest.
A fő hír, ugy néz ki, még egy kicsit marad a repcsizős időszak. 1-2 hónapig biztos. Ami ugye azt jelenti, van uj pozim Budapesten. Ami viszont szerencsére, lekopogom nagy valószínűséggel meg fogja engedni továbbra is a néhai távmunkát.
Egy egész más 'accounton' vagyis kliens-körön fogok dolgozni, de ugyanugy service delivery, azaz rendelések managelése. A főnököm marad. 2 másik kollegával fogjuk csinálni egész Europát, az egyik Dubaiban van (ő magyar), a másik pedig a UK-ben (angol). Szóval, éppen tökéletes, mert amint jól betanultam és önállóvá válok (sőt, valójában a tréning is mind online lesz..), teljesen mindegy lesz hogy honnan végzem a munkám. Valójában, ez eddig is így volt. (csak egy jó Cisco telefon és egy Headset hiányzik az olasz irodából.)
Ezalkalommal is jól megtapasztaltam a technikai hiányosságokat - és azt, mennyire nem beszélnek itt angolul.. Ami nem nekem hátrányos hanem nekik. Nekem (és a budapesti irodában nekünk), megszokott hogy 2 idegen nyelven éljük a munka világát. Nah jó tudom én mi egy uj contact center vagyunk a BT italy pedig a jó öreg Albacomból vált a BT részévé. És ez tökéletesen nyomon is követhető :D.
Be kell valljam, kicsit hiányzik az a fiatalos lendületesség az otthoni irodából. A légkör.
Szóval örülök, hogy még egy kicsit élhetem..
És ugyanakkor tudom, ha ott vagyok az azt jelenti, hogy a szerelmemtől viszont távol..
Nagyon sok minden más lesz itt. Ki kell alakulnia majd mindennek. Ezt a 2 hetet összenőve töltöttük Marcoval, (és jó jel, hogy nem volt probléma kettőnk közt a folyamatos együttlét miatt :D).
De nyilván nem örökre való ez.. Együtt megyünk munkába, az irodában is 2 méterre vagyunk egymástól. Kell majd nekem egy kis jármű (a dugókat elnézve inkűbb Vespa mint auto), mivel kint vagyunk a világ végén.. Ki kell alakulnia az autonomiámnak is, az a második dolog az iroda mellett ami azért hiányzik.. Hogy csináljak dolgokat önállóan.. Egyelőre teljesen rá vagyok 'utalva' Marcora..
Van viszont már olasz telefonom :)
Hát reméljük a legjobbakat. Mindenesetre a munkának örülök, hogy így alakult.. Megint új kihivások várnak :)
Na páá,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése